Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det noe feiring på dere? Feirer dere i helgen eller på selve dagen? Hva gjør dere på en slik dag?

Gleder meg litt. Det skal ordnes masse for barna av aktiviteter, bål om mulig og dans med miniorkester på kvelden :) Vi skal feire den på mandagen.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

16

• Lillemus

6

• guttas

1

Skrevet

Ungene er i utlandet og kjæresten og jeg koser oss vel hjemme, vi jobber ennå en uke før vi har ferie. :o) En fisketur kanskje?

Skrevet

Ungene er i utlandet og kjæresten og jeg koser oss vel hjemme, vi jobber ennå en uke før vi har ferie. :o) En fisketur kanskje?

Så barna har tatt ferie allerede ja, gøy for dem. Du er klar for storfangst forstår jeg :)

Skrevet

Så barna har tatt ferie allerede ja, gøy for dem. Du er klar for storfangst forstår jeg :)

Siste skoledag i dag, dvs. kosedag, sfo i morra og så setter de kursen mot det store utland. :o) Litt trist for meg som ikke får se dem på nesten to uker, men så er det min tur til å ha dem i nesten to uker etterpå da! *Gleder seg*

Og kjæresten og jeg skal nok vite å kose oss vi også! ;o)

Gjest tacomix
Skrevet

Jeg synes at du kan vente med feiringen til lørdagen etter St.hans ;p

Skrevet

Jeg synes at du kan vente med feiringen til lørdagen etter St.hans ;p

Du altså! Hei forresten :) Håper formen er bedre og at hverdagen og sommeren er på G. Store planer?

Gjest tacomix
Skrevet

Du altså! Hei forresten :) Håper formen er bedre og at hverdagen og sommeren er på G. Store planer?

""Du altså! Hei forresten :) Håper formen er bedre og at hverdagen og sommeren er på G. Store planer?""

Hva mener du med, du altså? Husker på deg vet du ;) Men hørtes hyggelig ut det dere skal på mandag. Kos dere :)

Formen er bedre, men jeg tar det fortsatt med det ganske med ro. Vil ikke anstrenge meg for mye med en gang.

Planer for sommeren: Tur til Nord-Norge. Gleder meg veldig til det :)

Hva skal dere da?

Gjest tacomix
Skrevet

Sorry for noen skrivefeil :P

Skrevet

""Du altså! Hei forresten :) Håper formen er bedre og at hverdagen og sommeren er på G. Store planer?""

Hva mener du med, du altså? Husker på deg vet du ;) Men hørtes hyggelig ut det dere skal på mandag. Kos dere :)

Formen er bedre, men jeg tar det fortsatt med det ganske med ro. Vil ikke anstrenge meg for mye med en gang.

Planer for sommeren: Tur til Nord-Norge. Gleder meg veldig til det :)

Hva skal dere da?

Nord Norge ja, der har jeg aldri vært, heldig du :)

Med meg blir det å prøve ut campinglivet, ikke på farten, men på fast sted. Gleder meg veldig!

Gjest mora2
Skrevet

Vi skal ned på en tilstelning ved elven her. Der blir det grilling, leker og rebusløp. Noen bader også. (Brrrr)

Det pleier være masse folk som samles, store og små.

Kjempe koslig :0)

Pleier være der til rundt 22.00, så legger vi ungene, og tar (forhåpentligvis) en liten tutr ut selv..

Vi feirer på selve dagen så klart.

Skrevet

Vi skal ned på en tilstelning ved elven her. Der blir det grilling, leker og rebusløp. Noen bader også. (Brrrr)

Det pleier være masse folk som samles, store og små.

Kjempe koslig :0)

Pleier være der til rundt 22.00, så legger vi ungene, og tar (forhåpentligvis) en liten tutr ut selv..

Vi feirer på selve dagen så klart.

Høres fint ut :) Men ikke alle feirer på dagen, hører mange feirer den nærmeste helgen.... I barndommens feiringer minnes jeg om trekkspill :) Men det var koselig!

Gjest prust
Skrevet

Vi pleier alltid å være ved sjøen, der min far bor. Stor bål ved vannkanten - grilling først på grill, deretter chips, kake, kaffe og marshmallows etterpå, på glørne (marshmallowsene altså).

Vi pleier å være mange - mine foreldre, min tante og onkel, fettere og kusiner med deres barn og gjerne noen venner i tillegg :-)

Skrevet

Vi pleier alltid å være ved sjøen, der min far bor. Stor bål ved vannkanten - grilling først på grill, deretter chips, kake, kaffe og marshmallows etterpå, på glørne (marshmallowsene altså).

Vi pleier å være mange - mine foreldre, min tante og onkel, fettere og kusiner med deres barn og gjerne noen venner i tillegg :-)

Skikkelig familiefeiring da, høres himla koselig ut :) Håper værgudene er med oss den kvelden.

Gjest prust
Skrevet

Skikkelig familiefeiring da, høres himla koselig ut :) Håper værgudene er med oss den kvelden.

Ja, det er utrolig koselig :-) Jeg tror jeg har feiret det der i alle mine 37 år, med unntak av en gang vi var på Vestlandstur, og en gang jeg var på interrail.

Vi feirer på selve dagen ja :-)

I ungdomstida hadde vi noen ganger gitar med, og sang sørlandsviser og rodde utover bukta og så på alle bålene langs fjorden :-)

Skrevet

Ja, det er utrolig koselig :-) Jeg tror jeg har feiret det der i alle mine 37 år, med unntak av en gang vi var på Vestlandstur, og en gang jeg var på interrail.

Vi feirer på selve dagen ja :-)

I ungdomstida hadde vi noen ganger gitar med, og sang sørlandsviser og rodde utover bukta og så på alle bålene langs fjorden :-)

Så gøy da! Tenker barna dine fortsetter og får slike minner de også :)

Gjest minnah
Skrevet

Å, det hørtes så utrolig stemningsfullt ut... Jeg lengter alltid hjem til St. Hans, bål på vannet, musikk, ute til sent på natt.. det var magisk ;-)

Gjest togli
Skrevet

Her i bygda feirer vi st.hans på lørdag. Først med fantetog gjennom bygda (innbefatter noen stopp hos eldre naboer som gjerne bidrar med litt godterier til fanteflokken ;))

Vi går sammen ned til sjøen der det er rigga opp diverse partytelt, svære griller, bord og stoler. Der griller vi, tenner bål, bader etc..

Skrevet

Her i bygda feirer vi st.hans på lørdag. Først med fantetog gjennom bygda (innbefatter noen stopp hos eldre naboer som gjerne bidrar med litt godterier til fanteflokken ;))

Vi går sammen ned til sjøen der det er rigga opp diverse partytelt, svære griller, bord og stoler. Der griller vi, tenner bål, bader etc..

Fantetog :) Det var noe nytt men høres festlig ut :) Ha en fin feiring!

Gjest mora2
Skrevet

Høres fint ut :) Men ikke alle feirer på dagen, hører mange feirer den nærmeste helgen.... I barndommens feiringer minnes jeg om trekkspill :) Men det var koselig!

Å ja, trekkspill! det var det alltid før, så koslig :0)

Egentlig burde alle gjort som i Sverige, at de legger feiringen til nærmeste helg...

Gjest togli
Skrevet

Fantetog :) Det var noe nytt men høres festlig ut :) Ha en fin feiring!

Ja, det er veldig kjekt for ungene i bygda:)

Takk - og like så:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...