Gjest minnah Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 ..og jeg som hadde tenkt å hoppe tidlig til køys.. Nei, her blir jeg nok sittende og stirre, gitt. Fascinert at det programmet ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Søren plystre....jeg gav just tv-kontrollen til min mann.... Denne kvelden er min tv kveld, jeg ser på FEM. Men akkurat nå går det en reprise der. *Skitt altså* Ok, da vet jeg hva jeg skal se neste torsdag Er det med han Donald Trumpf igjen? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Søren plystre....jeg gav just tv-kontrollen til min mann.... Denne kvelden er min tv kveld, jeg ser på FEM. Men akkurat nå går det en reprise der. *Skitt altså* Ok, da vet jeg hva jeg skal se neste torsdag Er det med han Donald Trumpf igjen? Trumpern gir seg ikke :-) Og håret holdt seg på plass på en vindfylt flyplass, noe han selv passet på å bemerke :-D 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Trumpern gir seg ikke :-) Og håret holdt seg på plass på en vindfylt flyplass, noe han selv passet på å bemerke :-D Hehe, greit å kunne spøke med seg selv Ja den serien er bare kjempebra. Vi får et innblikk i hvor vanskelig ting kan være. Men det er jo bra at de må kjempe for en godt lønnet jobb da 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hehe, greit å kunne spøke med seg selv Ja den serien er bare kjempebra. Vi får et innblikk i hvor vanskelig ting kan være. Men det er jo bra at de må kjempe for en godt lønnet jobb da Helt klart. Men egentlig er jeg mest fascinert av hvordan amerikanere oppfører seg i slike situajsoner, å kalle alle andre idioter og fremheve seg selv som den beste i verden, er helt normalt for dem, ser det ut til. :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Helt klart. Men egentlig er jeg mest fascinert av hvordan amerikanere oppfører seg i slike situajsoner, å kalle alle andre idioter og fremheve seg selv som den beste i verden, er helt normalt for dem, ser det ut til. :-) De sloss med nebb og klør.... Men jeg tror kanskje man må være litt kald for å nå langt i noen tilfeller. 0 Siter
Solbæra Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Trumpern gir seg ikke :-) Og håret holdt seg på plass på en vindfylt flyplass, noe han selv passet på å bemerke :-D Liten sidekommentar; jeg hadde ikke kjent igjen den fyren uten håret! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.