Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt påspandert tur med nytt og nyttig til Sør-Italia. Kan det være noe humbug?

Skrevet

Jeg har også fått tilbud, men jeg regner med det er noe tull med det, men vet ikke. Har i hvert fall ikke tenkt å dra. *spent på hvilke svar du får*

hidi, the scorpion
Skrevet

Faktisk ikke:) Både min mor og søster har benyttet seg av slike turer, og de var veldig fornøyde!

Skrevet

Fikk også dette tilbudet... :) Tror ikke det er humbug, men hvis du ikke vil reise alene (dvs. ha med deg kjæresten e.l.) så koster det jo noen kroner...

Skrevet

Det har eg fått tilbud om også.

Sikkert noe humbug!

Skrevet

Vet om flere som har vært på slike turer og de er fornøyd med selve turen, fint lagt opp. Men det koster visst skjorta for evnt. reisefølge. Tror også at noen av utfluktene koster ekstra, men det er jeg ikke helt sikker på.

Skrevet

Vet om flere som har vært på slike turer og de er fornøyd med selve turen, fint lagt opp. Men det koster visst skjorta for evnt. reisefølge. Tror også at noen av utfluktene koster ekstra, men det er jeg ikke helt sikker på.

Ca 750,- pr dag/utflukt... Blir fort penger av det ja...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kjenner flere som har vært på Nytt & Nyttig-tur til Paris og Italia. Ene venneparet vårt reiste begge to, så billetten ble ganske dyr likevel. Og så kostet jo, som noen nevner, utfluktene en del. Men det er jo et spark i ræva til å komme seg avgårde på tur, da.

Vet forresten flere også som ikke har fått dra fordi de datoene de hadde anledning allerede var fullbooket.

Skrevet

Jeg har ikke testet det selv, men hørt om andre som har gjort det. Det er ikke noe humbug. Men vær oppmerksom på at "tillegg" koster en del. Dvs. om du vil ha eget rom, være med på utflukter, ha med reisefølge, bestemme reisedato osv.

Hotellene de har er også ofte i utkantstrøk.

Gjest minnah
Skrevet

Min tante har vært på tur til Italia, det var visst en helt fin tur det. Mamma har vurdert å dra, fått tilbud flere ganger både til Italia og Irland(?) men ikke kunnet reise pga få alternativer til reisedatoer, og manglende reisefølge. Blir dyrere for den som skal være med.

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Kjenner flere som har vært på tur med dem. De har vært kjempefornøyde med turen. Så noe humbug er det ihvertfall ikke.

Skrevet

Kjenner flere som har reist på disse turene og vært veldig fornøyde :), men som flere her sier så koster det endel for den som skal være med.

Skrevet

Jeg har også fått "gratis" turer, hele to ganger, men har ikke reist pga daglige utgifter. Hadde jeg ikke hatt familie så hadde jeg reist med et smell :)

Skrevet

Jeg husker tidligere dol'er flisa sa hun hadde vært på slik tur, og at hun var veldig fornøyd.

Selv synes jeg det er så himla dyrt å ha med seg noen som det må betales for at jeg heller vil at vi da skal dra på en uavhengig reise.

Gjest nofreelunch
Skrevet

"Humbuget" ligger i at de satser på at du tar med deg reisefølge eller betaler for enerom, tror jeg. Husker jeg fikk et slikt tilbud og fant ut at egentlig kostet turen ca 2500 pr person. Man måtte ut med 5000 for partner eller 2500 for enerom. Uansett ikke gratis altså. Men hvis man drar alene og deler rom med fremmede, så er det kanskje en bra deal?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...