Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg på G-sport og prøvde en vinter-løpethights. Prøvde en i str. 38 og må si jeg sperret øynene opp da jeg omtrent ikke fikk den på! Jeg er bare 55 kg og er ikke så bred over rumpa akkurat, men den satt _stramt_ oppover beina (det var ikke stretch i den) og over rumpa hadde den en merkelig fasong, det føltes rett og slett ikke som om den var fasongsydd i det hele tatt!

Var så innom en vanlig klesbutikk i dag og så på vanlige bukser. Fant en i str. 38 og med gårsdagens bukseprøving friskt i minne var jeg usikker på om 38 var stort nok, men den så ganske stor ut så jeg tok den med i inn i prøverommet. Buksa hang og slang rundt meg! Fant så en i 36 som satt som et skudd.

Str. 38 er ikke nødvendigvis det samme som str. 38 nei...

Skrevet

Helt riktig, på samme måten som at Large ikke bestandig er large, men Liten! Og som at Small ikke bestandig er small men Stor.

Her snakker jeg av erfaring!

Skrevet

Men slik har det da vært bestandig. Størrelsen kan variere mye avhengig av hvilken butikk man går i...

Skrevet

Det er som om de _vil_ gi oss en dårlig dag når de lager størelsene mindre enn de skal være *grr* Men så flott at du passer 36! :) :) Det var vel en opptur tenker jeg.

Skrevet

Er jo forskjellig fra merke til merke det da..

Gjest Elextra
Skrevet

Det er ikke noe nytt at størrelser varierer veldig, vel?

Er ellers også av den oppfatning at mange størrelser har blitt mindre de siste årene (kanskje i takt med den noe trangere moten), men usikker på om dette er innbilning eller et resultat av mitt eget økende omfang.

Forøvrig er jo ikke en 17-årings 38-størrelse helt det samme som en 40-årings :P.

Skrevet

Det er ikke noe nytt at størrelser varierer veldig, vel?

Er ellers også av den oppfatning at mange størrelser har blitt mindre de siste årene (kanskje i takt med den noe trangere moten), men usikker på om dette er innbilning eller et resultat av mitt eget økende omfang.

Forøvrig er jo ikke en 17-årings 38-størrelse helt det samme som en 40-årings :P.

''Forøvrig er jo ikke en 17-årings 38-størrelse helt det samme som en 40-årings :P.''

Nei, men de sommer-løpe-thightsene jeg har prøvd har fint passet i str. M / 38... Jeg tror det må være akkurat dette merket som hadde en underlig fasong. Tror den hadde passet ypperlig på en syltynn 12-års guttunge uten rumpe.

Gjest Elextra
Skrevet

''Forøvrig er jo ikke en 17-årings 38-størrelse helt det samme som en 40-årings :P.''

Nei, men de sommer-løpe-thightsene jeg har prøvd har fint passet i str. M / 38... Jeg tror det må være akkurat dette merket som hadde en underlig fasong. Tror den hadde passet ypperlig på en syltynn 12-års guttunge uten rumpe.

Det kan godt hende :)

Skrevet

Men Lillemus, du må ikke finne på å kjøpe løpetights som ikke er stretch! Det er jo elastikken som gir den gode frihetsfølelsen og er hele poenget. Du skal nesten ikke føle at du har bukser på deg.

Skrevet

Men Lillemus, du må ikke finne på å kjøpe løpetights som ikke er stretch! Det er jo elastikken som gir den gode frihetsfølelsen og er hele poenget. Du skal nesten ikke føle at du har bukser på deg.

Det var en vinterbukse, men den hadde så merkelig fasong at den ikke ble med meg ut av butikken nei.

Skrevet

Det var en vinterbukse, men den hadde så merkelig fasong at den ikke ble med meg ut av butikken nei.

Det er ikke nødvendig med egen vinterbukse. Bare bruk den vanlige med super under. Når du fryser litt de første 500 meterne, er du riktig kledd for løpetur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...