Gjest wow krise Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Ene pc`n har sluttet å gå på nett. Den falt ut av nettet hele tiden og ville ikke på igjen. Nå har jeg kjøpt noe av det nyeste og beste - sa de i butikken - og splatta pc - det var meningen alikavel - men alikavel så finner heller ikke den nye trådløse tingen routeren. Progr.varen legger seg pent inn, duppeditten lyser, men jeg får ikke husets nett opp som et valgalternativ. Denne tråløse tingen skal ha en usb2 utgang, vet ikke hva pc har der bak. Kan det ha med dette å gjøre? (hvordan finner man ut hva de seks forskjellige utgangene er for noe, en eller to, foresten?) Noen som kan ramse opp mulige vinkler/problemer her? Har drevet mye med slikt tidligere og har funnet ut av ting, men nå for tiden så har jeg for liten tid, og kunne trenge noen tips. (guttungen har akkurat kjøpt nytt wow kort) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jeg burde ikke svare. Her faller den trådløse stadig ut, da trekker jeg ut ledningene i ti minutter, så virker den igjen. Tror det er lurt å gjøre i noen tilfeller. Eller prøve å logge på internett på nytt og nytt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.