Gå til innhold

Rimelig og grei mp3-spiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Kyler den gamle spilleren i veggen* Nå gidder jeg ikke mer av denne forbaskede Sony mp3-spilleren! Programvaren er steike tungvindt og det tar en evighet å legge inn nye låter!

Noen som har et tips til en rimelig og grei mp3-spiller, med minst 1 gb minne, som man kan lage spillelister til og overføre til rett fra Windows media player?

Gjest Rafens
Skrevet

Jeg har hatt to fra Creative og de har vært rimelige og gode. Svært enkelt å legge inn musikk. Bare dra og slipp.

Skrevet

Jeg har hatt to fra Creative og de har vært rimelige og gode. Svært enkelt å legge inn musikk. Bare dra og slipp.

Hvem forhandler dem?

Skrevet

Forresten, ser nå at du kanskje bør gå for en Sandisk Sansa.

http://www.amobil.no/artikler/knottsmaa_mp3-spillere/51075/konklusjon

Den Creativen jeg har, kom også bra ut, men den ble kjøpt, og testen gjennomført, for nesten tre år siden, så i forhold til de nyeste modellene er den sikkert ikke mye å skryte av. :-)

Ah! Takk og takk! Kosta jo ikke mange kronene heller! Supert! Skal bestille den på bestbuy i ettermiddag jeg! :o)

Gjest Rafens
Skrevet

Ah! Takk og takk! Kosta jo ikke mange kronene heller! Supert! Skal bestille den på bestbuy i ettermiddag jeg! :o)

Bare hyggelig. Tror jeg skal kjøpe samme selv. :-)

Skrevet

Har en Sandisk Sansa og er veldig godt fornøyd. Sandisk er jo sjefer på flashbasert minne (de lager minnekort til f.eks. kameraer også). Og du: de har den også på Rema1000.. lol! (Du skal jo dit og se etter fiskehov allikevel, mener jeg ;) )

Skrevet

Har en Sandisk Sansa og er veldig godt fornøyd. Sandisk er jo sjefer på flashbasert minne (de lager minnekort til f.eks. kameraer også). Og du: de har den også på Rema1000.. lol! (Du skal jo dit og se etter fiskehov allikevel, mener jeg ;) )

Rema!? What?! Du verden. Det må jeg jo bare sjekke. Selv om den lokale Remaen dit jeg skal er liten så har de en god del ting og jeg undres på om jeg ikke har sett noe slikt i kassen...

Tvillingmamma
Skrevet

JAAA, Creative Zen Stone + med eller uten høytaler.... den på 2 m høytaler koster kr 499,-.

Jentene har og er kjempefornøyde. Jeg legger inn musikk, lager spillelister, ikke problem :)

http://no.europe.creative.com/welcome.asp

så ser du der står mp3 spillere ned på siden.

Skrevet

JAAA, Creative Zen Stone + med eller uten høytaler.... den på 2 m høytaler koster kr 499,-.

Jentene har og er kjempefornøyde. Jeg legger inn musikk, lager spillelister, ikke problem :)

http://no.europe.creative.com/welcome.asp

så ser du der står mp3 spillere ned på siden.

Jeg kjøpte Creative Zen på rema til 299,-! :o) Og er så langt stooorfornyd! Bortsett fra at kjæresten fyllte den opp med et tilfeldig utvalg fra sin egen base på pc'n og det er absolutt alt mulig rart mellom himmel og jord - fra AC/DC til Ole Ivars!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...