Gå til innhold

sprøyte inn restylane

Anbefalte innlegg

Gjest hvor vondt?
Skrevet

Jeg har lyst til å forstørre overleppen min (gjerne bare amorbuen som det kalles), med restylane/perlane. Noen som har gjort det? Hva betalte dere? Og fra en skala fra 1 til 10 hvor vondt var det?

Gjest Juppetijupp
Skrevet

Vet ikke hvor vondt det er, vet bare hvor stygt det er.

Gjest hvor vondt?
Skrevet

Det spurte jeg ikke om.

Gjest Pontiac
Skrevet

Når du ikka har noe mer fornuftig å si enn det så kan du holde kjeft.

Amøbe!

Skrevet

Send en mail til Jan Thomas, han vet det sikkert.

Skrevet

Send en mail til Jan Thomas, han vet det sikkert.

det kan sies mye rart om Jan Thomas, men jeg tviler på at han har noe slikt i leppene. Tror hans lepper er naturlig store:-)

Gjest Aimabel
Skrevet

det kan sies mye rart om Jan Thomas, men jeg tviler på at han har noe slikt i leppene. Tror hans lepper er naturlig store:-)

Hva! Tror du de er ekte?? De ser utrolig kunstige ut da, som om de er klistret på liksom. Synes det ser ut som om han ikke har helt kontroll på dem, at han kommer fra tannlegen eller noe. Men hver sin smak.

Skrevet

Hva! Tror du de er ekte?? De ser utrolig kunstige ut da, som om de er klistret på liksom. Synes det ser ut som om han ikke har helt kontroll på dem, at han kommer fra tannlegen eller noe. Men hver sin smak.

Det har vel neppe noe med min smak å gjøre at jeg tror de er ekte;-) Jeg tror f eks også at Angelina Jolies lepper er ekte, men jeg synes likevel de blir altfor store og dominerende.

Når det gjelder Jan Thomas kan jeg selvsagt ta feil, men jeg synes ikke de ser sånn super-restylane-aktige. Da tenker jeg først og fremst på en skuespillerinne i en eller annen serie som jeg ikke følger med på - jeg har bare lagt merke til henne fordi leppene ser ut til å komme inn døra noen minutter før resten av dama;-)

Hun har sånn kort mørkt hår, litt rufsete, halvveis ned i øynene.... ringer det en bjelle?

Skrevet

Hei,

Jeg fant forresten denne artikkelen om der Jan Thomas brukte 80 000 kr på å bli srøytebehandlet i USA. Det står ikke vsart på hvitt at han IKKE tok det i leppene, men det står at hudlegen er ekspert på både botox og restylane og "alt som sprøytes inn". Men det nevnes ikke med ett ord at hudlegen også gir JT slik behandling i _leppene_.

"Hva ville du gjort? spør Jan Thomas hudlegen.

Svaret fra legen er at han trenger en injeksjon i kinnene, og i tillegg ønsker Jan Thomas et løft i pannen.

Deretter går Jan Thomas med på å la legen få gjennomføre den foreslåtte behandlingen. "

http://www.side2.no/mote/article1497505.ece

AneM1365380603
Skrevet

Det har vel neppe noe med min smak å gjøre at jeg tror de er ekte;-) Jeg tror f eks også at Angelina Jolies lepper er ekte, men jeg synes likevel de blir altfor store og dominerende.

Når det gjelder Jan Thomas kan jeg selvsagt ta feil, men jeg synes ikke de ser sånn super-restylane-aktige. Da tenker jeg først og fremst på en skuespillerinne i en eller annen serie som jeg ikke følger med på - jeg har bare lagt merke til henne fordi leppene ser ut til å komme inn døra noen minutter før resten av dama;-)

Hun har sånn kort mørkt hår, litt rufsete, halvveis ned i øynene.... ringer det en bjelle?

Jeg tror det er "noe" i leppene hans. Han er en farverik person :o)

Gjest Juppetijupp
Skrevet

Når du ikka har noe mer fornuftig å si enn det så kan du holde kjeft.

Amøbe!

Oooooh...

Skrevet

Ja absolutt. Herlig med mangfold:-)

Gjest Juppetijupp
Skrevet

Henne?

http://www.plastic-surgery-world.com/wp-content/images/Picture%204.jpg

Gjest Juppetijupp
Skrevet

JAAA!! Akkurat henne!

he he, jammen bra du tok henne på så lite info;-) Hvilken serie er det hun spiller i forresten? Det må ha vært en jeg bare har sett reklamen for eller noe slikt.

Litt her og litt der ser det ut til.

http://www.imdb.com/name/nm0005362/

Gjest Aimabel
Skrevet

Hei,

Jeg fant forresten denne artikkelen om der Jan Thomas brukte 80 000 kr på å bli srøytebehandlet i USA. Det står ikke vsart på hvitt at han IKKE tok det i leppene, men det står at hudlegen er ekspert på både botox og restylane og "alt som sprøytes inn". Men det nevnes ikke med ett ord at hudlegen også gir JT slik behandling i _leppene_.

"Hva ville du gjort? spør Jan Thomas hudlegen.

Svaret fra legen er at han trenger en injeksjon i kinnene, og i tillegg ønsker Jan Thomas et løft i pannen.

Deretter går Jan Thomas med på å la legen få gjennomføre den foreslåtte behandlingen. "

http://www.side2.no/mote/article1497505.ece

På det parkveien-programmet fikk han sprøyta inn litt her så det er det ingen tvil om. Men leppene ligger liksom litt utenpå ansiktet. Folk med store naturlige lepper har muskler i dem så de ser ikke så hovne ut.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, men Finn Shøll er også en farverik person. Tror du han er 100% naturlig......? ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, men Finn Shøll er også en farverik person. Tror du han er 100% naturlig......? ;-)

Ja, han er også en av dem jeg anser som farverik :o) Tror du han har fikset litt på fasaden? Det er noe jeg aldri har tenkt over.

Gjest mandolina
Skrevet

Brillene er i hvert fall spesielle.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...