Gjest Aimabel Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Ja, han er også en av dem jeg anser som farverik ) Tror du han har fikset litt på fasaden? Det er noe jeg aldri har tenkt over. Nei, jeg tror ikke det. Har aldri tenkt over det heller før nå :-) 0 Siter
Gjest leppeline Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har gjort det jevnlig i flere år. Koster 3000 pr sprøyte. Det svir så tårene spretter, så jeg pleier å få bedøvelse først. Er litt pingle når det gjelder smerter.... Til de som kommenterer hvor stygt det er: det finnes folk som har så syltynne lepper at restylane faktisk gjør munnen penere. Da jeg begynte med restylane fikk jeg plutselig et sted å legge lebestift på overleppa. Ikke noe kult å ha så tynne lepper når man er kvinne.... Har ødelagt mye av selvtilliten min i mange år. 0 Siter
Bookworm Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Når du ikka har noe mer fornuftig å si enn det så kan du holde kjeft. Amøbe! Det er da vel lov til å si hva man mener? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Det er da vel lov til å si hva man mener? Det er klart det er "lov" til å si hva en mener, men for et iditotisk og unødvendig svar da du. "Noen som har gjort det? Hva betalte dere? Og fra en skala fra 1 til 10 hvor vondt var det?" Kan ikke se at innskriver spør noe sted om hva andre synes om dette. Greit å svare på det hvis en har et annet fornuftig svar å gi også, men å bare si "det er stygt" er da veldig unødvendig. Innskriver hadde sikkert spurt om det også hadde det vært av interesse. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 det kan sies mye rart om Jan Thomas, men jeg tviler på at han har noe slikt i leppene. Tror hans lepper er naturlig store:-) Og eg har sett Jesus! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.