Gå til innhold

sprøyte inn restylane

Anbefalte innlegg

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, han er også en av dem jeg anser som farverik :o) Tror du han har fikset litt på fasaden? Det er noe jeg aldri har tenkt over.

Nei, jeg tror ikke det. Har aldri tenkt over det heller før nå :-)

Gjest leppeline
Skrevet

Jeg har gjort det jevnlig i flere år. Koster 3000 pr sprøyte. Det svir så tårene spretter, så jeg pleier å få bedøvelse først. Er litt pingle når det gjelder smerter....

Til de som kommenterer hvor stygt det er: det finnes folk som har så syltynne lepper at restylane faktisk gjør munnen penere. Da jeg begynte med restylane fikk jeg plutselig et sted å legge lebestift på overleppa. Ikke noe kult å ha så tynne lepper når man er kvinne.... Har ødelagt mye av selvtilliten min i mange år.

Skrevet

Når du ikka har noe mer fornuftig å si enn det så kan du holde kjeft.

Amøbe!

Det er da vel lov til å si hva man mener?

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er da vel lov til å si hva man mener?

Det er klart det er "lov" til å si hva en mener, men for et iditotisk og unødvendig svar da du.

"Noen som har gjort det? Hva betalte dere? Og fra en skala fra 1 til 10 hvor vondt var det?"

Kan ikke se at innskriver spør noe sted om hva andre synes om dette. Greit å svare på det hvis en har et annet fornuftig svar å gi også, men å bare si "det er stygt" er da veldig unødvendig.

Innskriver hadde sikkert spurt om det også hadde det vært av interesse.

Skrevet

det kan sies mye rart om Jan Thomas, men jeg tviler på at han har noe slikt i leppene. Tror hans lepper er naturlig store:-)

Og eg har sett Jesus! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...