Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg å fått litt råd om interiør og sånt. Men er ikke så rik at jeg kan tenke meg å betale mange lapper. Noen som har noen tips om hvordan man kan få tak i dette rimelig?

Gjest mandolina
Skrevet

Kjøpe interiørblader og samle på tips.

Hilsen

Gjest signaturina
Skrevet

På biblioteket her i byen har de noen interiørblader osm en kan kikke i. Kan også låne med seg hjem.

Gjest Aimabel
Skrevet

Kanskje du kan melde deg på et oppissingsprogram? Det går jo vanvittig mange sånne programmer så det skulle vel være en mulighet for å komme med på en av dem?

Skrevet

Kanskje du kan melde deg på et oppissingsprogram? Det går jo vanvittig mange sånne programmer så det skulle vel være en mulighet for å komme med på en av dem?

Ha ha, nå har jeg blitt 'mobbet' for mine skrivefeil i det siste, så da var det utrolig...ehh... forfriskende (?) å se at du skrev "oppissingsprogram" *knis*

AneM1365380603
Skrevet

Ha ha, nå har jeg blitt 'mobbet' for mine skrivefeil i det siste, så da var det utrolig...ehh... forfriskende (?) å se at du skrev "oppissingsprogram" *knis*

Det er digg med andres skrivefeil, og jeg har fått med meg dine også ;)

Mine skrivefeil synes jeg ikke er like morsomme, he he..

Skrevet

Det er digg med andres skrivefeil, og jeg har fått med meg dine også ;)

Mine skrivefeil synes jeg ikke er like morsomme, he he..

Ville du ikke engang ha fnist dersom du selv endte opp med å skrive "oppissing"? ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Ville du ikke engang ha fnist dersom du selv endte opp med å skrive "oppissing"? ;-)

Jo, jeg ville garantert fått meg en latterkule her, men jeg ville blitt rimelig heit i toppen også. Det siste slipper jeg med leifene til andre ;)

Skrevet

Jo, jeg ville garantert fått meg en latterkule her, men jeg ville blitt rimelig heit i toppen også. Det siste slipper jeg med leifene til andre ;)

Nah, heit i toppen blir jeg ikke av komiske leifer:-) Verre dersom det er leifer som gjør at folk misforstår og blir såra eller sure. det ville jeg synes var litt kjipt.

AneM1365380603
Skrevet

Nah, heit i toppen blir jeg ikke av komiske leifer:-) Verre dersom det er leifer som gjør at folk misforstår og blir såra eller sure. det ville jeg synes var litt kjipt.

De pinligste feilene jeg har hatt er de som ikke er opplagte skrivefeil, men der det ser ut som at jeg ikke vet bedre. F eks skulle jeg en gang skrive at min datter er veldig utholden når hun først begynner å sutre. Jeg skreiv "tålmodig" i stedet for "utholden". Jeg har også klart å skrive ordet "abonnement feil. Det er i slike tilfeller jeg blir heit i toppen.

Skrivefeilen i denne tråden og dine siste er jo bare helt konge :)

Skrevet

De pinligste feilene jeg har hatt er de som ikke er opplagte skrivefeil, men der det ser ut som at jeg ikke vet bedre. F eks skulle jeg en gang skrive at min datter er veldig utholden når hun først begynner å sutre. Jeg skreiv "tålmodig" i stedet for "utholden". Jeg har også klart å skrive ordet "abonnement feil. Det er i slike tilfeller jeg blir heit i toppen.

Skrivefeilen i denne tråden og dine siste er jo bare helt konge :)

Ja, jeg synes også det er pinlig med slike skrivefeil som ser ut som om jeg ikke vet bedre, f eks om rettskriving.

Står det "ike" regner jeg med at folk skjønner at det bare var en litt for kjapp tasting. Står det "vem" istedenfor "hvem" er det litt verre....;-)

Skrevet

Enig! Dette bladet pleier jeg også å kjøpe.

Jeg abonnerer! :-) Kom i postkassa i dag:-)

Skrevet

Takk for tipset. Men lurer på om jeg er for anonym for sånt. Og det er vel ikke så mange?

Skrevet

På biblioteket her i byen har de noen interiørblader osm en kan kikke i. Kan også låne med seg hjem.

Ja det kan absolutt være en ide.

Gjest Aimabel
Skrevet

Hehe, ren tilfeldighet. Er ikke spesielt opphisset her jeg sitter som en diger hval :-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...