Elis31 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Kunne tenkt meg å fått litt råd om interiør og sånt. Men er ikke så rik at jeg kan tenke meg å betale mange lapper. Noen som har noen tips om hvordan man kan få tak i dette rimelig? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Kjøpe interiørblader og samle på tips. Hilsen 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 http://www.boligpluss.com/polopoly.jsp?d=102 Dette bladet synes jeg er bra, fordi det også baserer seg på gjenbruk og oppfriskning av gamle ting. 0 Siter
Gjest signaturina Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 På biblioteket her i byen har de noen interiørblader osm en kan kikke i. Kan også låne med seg hjem. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Kanskje du kan melde deg på et oppissingsprogram? Det går jo vanvittig mange sånne programmer så det skulle vel være en mulighet for å komme med på en av dem? 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Kanskje du kan melde deg på et oppissingsprogram? Det går jo vanvittig mange sånne programmer så det skulle vel være en mulighet for å komme med på en av dem? Ha ha, nå har jeg blitt 'mobbet' for mine skrivefeil i det siste, så da var det utrolig...ehh... forfriskende (?) å se at du skrev "oppissingsprogram" *knis* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Ha ha, nå har jeg blitt 'mobbet' for mine skrivefeil i det siste, så da var det utrolig...ehh... forfriskende (?) å se at du skrev "oppissingsprogram" *knis* Det er digg med andres skrivefeil, og jeg har fått med meg dine også Mine skrivefeil synes jeg ikke er like morsomme, he he.. 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Det er digg med andres skrivefeil, og jeg har fått med meg dine også Mine skrivefeil synes jeg ikke er like morsomme, he he.. Ville du ikke engang ha fnist dersom du selv endte opp med å skrive "oppissing"? ;-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Ville du ikke engang ha fnist dersom du selv endte opp med å skrive "oppissing"? ;-) Jo, jeg ville garantert fått meg en latterkule her, men jeg ville blitt rimelig heit i toppen også. Det siste slipper jeg med leifene til andre 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jo, jeg ville garantert fått meg en latterkule her, men jeg ville blitt rimelig heit i toppen også. Det siste slipper jeg med leifene til andre Nah, heit i toppen blir jeg ikke av komiske leifer:-) Verre dersom det er leifer som gjør at folk misforstår og blir såra eller sure. det ville jeg synes var litt kjipt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Nah, heit i toppen blir jeg ikke av komiske leifer:-) Verre dersom det er leifer som gjør at folk misforstår og blir såra eller sure. det ville jeg synes var litt kjipt. De pinligste feilene jeg har hatt er de som ikke er opplagte skrivefeil, men der det ser ut som at jeg ikke vet bedre. F eks skulle jeg en gang skrive at min datter er veldig utholden når hun først begynner å sutre. Jeg skreiv "tålmodig" i stedet for "utholden". Jeg har også klart å skrive ordet "abonnement feil. Det er i slike tilfeller jeg blir heit i toppen. Skrivefeilen i denne tråden og dine siste er jo bare helt konge 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 De pinligste feilene jeg har hatt er de som ikke er opplagte skrivefeil, men der det ser ut som at jeg ikke vet bedre. F eks skulle jeg en gang skrive at min datter er veldig utholden når hun først begynner å sutre. Jeg skreiv "tålmodig" i stedet for "utholden". Jeg har også klart å skrive ordet "abonnement feil. Det er i slike tilfeller jeg blir heit i toppen. Skrivefeilen i denne tråden og dine siste er jo bare helt konge Ja, jeg synes også det er pinlig med slike skrivefeil som ser ut som om jeg ikke vet bedre, f eks om rettskriving. Står det "ike" regner jeg med at folk skjønner at det bare var en litt for kjapp tasting. Står det "vem" istedenfor "hvem" er det litt verre....;-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 http://www.boligpluss.com/polopoly.jsp?d=102 Dette bladet synes jeg er bra, fordi det også baserer seg på gjenbruk og oppfriskning av gamle ting. Enig! Dette bladet pleier jeg også å kjøpe. 0 Siter
morsan Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Enig! Dette bladet pleier jeg også å kjøpe. Jeg abonnerer! :-) Kom i postkassa i dag:-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Kanskje du kan melde deg på et oppissingsprogram? Det går jo vanvittig mange sånne programmer så det skulle vel være en mulighet for å komme med på en av dem? Takk for tipset. Men lurer på om jeg er for anonym for sånt. Og det er vel ikke så mange? 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 På biblioteket her i byen har de noen interiørblader osm en kan kikke i. Kan også låne med seg hjem. Ja det kan absolutt være en ide. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Ha ha, nå har jeg blitt 'mobbet' for mine skrivefeil i det siste, så da var det utrolig...ehh... forfriskende (?) å se at du skrev "oppissingsprogram" *knis* Hehe, ren tilfeldighet. Er ikke spesielt opphisset her jeg sitter som en diger hval :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.