Gå til innhold

Dårlig husmor igjen ;0)

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Campingvogna?? I vår vogn henger det sånne flortynne gjennomsiktige gardiner med litt blått mønster, er det slike du skal farge??

Jeg vil og skifte ut vogn gardinene og forteltgardinene, men de er såååå dyre og jeg kan heller ikke sy!

Men skal du ha sorte gardiner i campingvogna?? Har lyst på hvite jeg, i allefall i forteltet...

Vi har sånne hvite blonde lignende ytters, men skal ha noen litt tettere også..Svarte er helt perfekt til oss :0)

Forteltet har jeg ikke slått opp enda, så der vet jeg ikke om det er gardiner engang...Hmm..Må kanskje sjekke det også...

Gjest mora2
Skrevet

Du kan kjøpe slike bånd, som du skal stryke på, så kan du legge opp gardinene uten å sy.

Hilsen

Helt genialt :0)

Skrevet

Vi har sånne hvite blonde lignende ytters, men skal ha noen litt tettere også..Svarte er helt perfekt til oss :0)

Forteltet har jeg ikke slått opp enda, så der vet jeg ikke om det er gardiner engang...Hmm..Må kanskje sjekke det også...

Jeg vil og bytte ut gardinene, kunne ønske jeg var litt mer sy-dyktig, har ikke en nål engang jeg:o)

Hva slags vogn har dere kjøpt dere a?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg vil og bytte ut gardinene, kunne ønske jeg var litt mer sy-dyktig, har ikke en nål engang jeg:o)

Hva slags vogn har dere kjøpt dere a?

Jeg har symaskin, men intet talent..He, he!

Vi har kjøpt en gammel liten vogn, 1979modell :0)

Med draget er den vel 420lang..Så inni er den ca 3meter.

Helt perfekt! Vi er så stolte over egget vårt :0)

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har symaskin, men intet talent..He, he!

Vi har kjøpt en gammel liten vogn, 1979modell :0)

Med draget er den vel 420lang..Så inni er den ca 3meter.

Helt perfekt! Vi er så stolte over egget vårt :0)

Det er ikke mye plass å boltre seg på.

Hilsen

Gjest KristineM
Skrevet

Hilsen

Du har en gjennomgående sur tone i dag. Gå å legg deg, ditt pms-troll.

Gjest mandolina
Skrevet

Du har en gjennomgående sur tone i dag. Gå å legg deg, ditt pms-troll.

God morgen til deg også.

Pms-troll? Det må være deg selv det, for jeg er for gammel for slike ungdommelige påfunn.

Hilsen

Gjest mora2
Skrevet

Hilsen

Å joda, mer enn nok :0)

Gjest mandolina
Skrevet

Å joda, mer enn nok :0)

Ja, når solen skinner og været er fint til å kunne sitte ute om aftenen, men når det regner og er ti til tolv grader, da blir det fort trangt i vogne med foreldre og to barn.

Jeg er ihuga campingvognentusiast, og må innrømme at vognene er blitt større etterhvert som årene har gått.

Hilsen

Gjest mora2
Skrevet

Ja, når solen skinner og været er fint til å kunne sitte ute om aftenen, men når det regner og er ti til tolv grader, da blir det fort trangt i vogne med foreldre og to barn.

Jeg er ihuga campingvognentusiast, og må innrømme at vognene er blitt større etterhvert som årene har gått.

Hilsen

Dette er vår første vogn. Ellers har vi hatt 4mannstelt.

Så dette er luksus kan du tro :0)

Vi har fortelt også, så det kan faktisk ikke bli bedre.

Men vi har nok ikke så høye krav til hva som er luksus da ;0)

Sikkert flott med stor vogn, men tror ikke vi får det særlig artigere om vogna er 20 meter lang. Hi, hi!

Gjest mandolina
Skrevet

Dette er vår første vogn. Ellers har vi hatt 4mannstelt.

Så dette er luksus kan du tro :0)

Vi har fortelt også, så det kan faktisk ikke bli bedre.

Men vi har nok ikke så høye krav til hva som er luksus da ;0)

Sikkert flott med stor vogn, men tror ikke vi får det særlig artigere om vogna er 20 meter lang. Hi, hi!

Nei, en 20 meter lang vogn kommer du jo ingen vei med, og å campe hjemme i hagen er ikke moro.

Ta med en liten vifteovn, så får du varme i forteltet på kjølige kvelder.

Moro med campingferie, vi har hatt mange hyggelige ferier i våre campingvogner, vår første vogn var forresten ikke stort større enn den dere har.

Hilsen

Gjest mora2
Skrevet

Nei, en 20 meter lang vogn kommer du jo ingen vei med, og å campe hjemme i hagen er ikke moro.

Ta med en liten vifteovn, så får du varme i forteltet på kjølige kvelder.

Moro med campingferie, vi har hatt mange hyggelige ferier i våre campingvogner, vår første vogn var forresten ikke stort større enn den dere har.

Hilsen

Det med 20 meter var jo litt ironi da....

Vifteovnen er på plass.

Tenkte kjøpe noen ulltepper, for fryse det skal vi ikke :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...