Gå til innhold

Kan noen her få ut finger'n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjeder meg..... Do something! ;p

Fortell noe artig, komisk eller tabbete... eller hva det heter.

Jeg øver meg på å drikke litt alkohol, hehe! Jeg skal på fest i morgen, og skal framstå som ei dame som kan å kose seg med litt velkomstdrink, vin, øl, cognac åssåvidere... Derfor øver jeg meg nå *fnis* Jeg har knapt festet/drukket alkohol på 10 år.

*skål*

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kommer ikke på noe morsomt akkurat nå, men vil bare si at du bør være forsiktig med cognacen ;) Den er utrolig sterk. Jeg ble en gang servert cognac av en venninne. Hun hadde fått en flaske av en mann, så drikker hun det ikke. Jeg fikk den servert i en kaffekopp. Helt opp til randen.

Vel, jeg våknet opp om morgenen og så noen fremmede bilder rundt meg. Jeg var heldigvis fullt påkledt og hadde et ullpledd over meg. Det tok en stund før jeg skjønte hvordan jeg hadde havnet der.

Er det noe som røsker i hjernecellene, så er det cognac, men godt er det :o)

Skrevet

Jeg kommer ikke på noe morsomt akkurat nå, men vil bare si at du bør være forsiktig med cognacen ;) Den er utrolig sterk. Jeg ble en gang servert cognac av en venninne. Hun hadde fått en flaske av en mann, så drikker hun det ikke. Jeg fikk den servert i en kaffekopp. Helt opp til randen.

Vel, jeg våknet opp om morgenen og så noen fremmede bilder rundt meg. Jeg var heldigvis fullt påkledt og hadde et ullpledd over meg. Det tok en stund før jeg skjønte hvordan jeg hadde havnet der.

Er det noe som røsker i hjernecellene, så er det cognac, men godt er det :o)

Jeg tror jeg må holde meg unna cognac, brunt brennevin smaker ikke godt...

Tar meg en longdrink med Vikingfjord + Schweppes Lemon jeg, så kan de andre få drikke cognac'en. ;o)

Nå smarker jeg på Tyrkisk Peber-shot, laget på Vikingfjord + knuste drops *slurp*

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg kan fortelle en meget gammel dansk vits.

Kjenner du den om fyrstikken?, spør den ene gamle gubben den andre.

Nei, hvar det med den, svarer den andre gubben.

Så stryker vi den, svarte den første gubben.

Haha.

Kanskje du ikke forsto poenget, men så er det også en dansk vits, og kanskje man må være dansk for å forstå noe slikt.

Hilsen

Skrevet

Jeg kan fortelle en meget gammel dansk vits.

Kjenner du den om fyrstikken?, spør den ene gamle gubben den andre.

Nei, hvar det med den, svarer den andre gubben.

Så stryker vi den, svarte den første gubben.

Haha.

Kanskje du ikke forsto poenget, men så er det også en dansk vits, og kanskje man må være dansk for å forstå noe slikt.

Hilsen

Ha...hah...

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213990737' post='3905439]

Jeg tror jeg må holde meg unna cognac, brunt brennevin smaker ikke godt...

Tar meg en longdrink med Vikingfjord + Schweppes Lemon jeg, så kan de andre få drikke cognac'en. ;o)

Nå smarker jeg på Tyrkisk Peber-shot, laget på Vikingfjord + knuste drops *slurp*

Jeg holder meg langt unna brennevin, minus cognac :) Som kosedrikke foretrekker jeg øl eller rødvin. En og annen likør går greit, men det er ikke ofte vi har det i hus.

AneM1365380603
Skrevet

Ikke drikk så mye at du slukner, da, for da vet du aldri hva som kan havne på internett;-)

http://www.wickedfire.com/shooting-shit/29389-never-pass-out-pics.html

Uff, så trasig å bli herjet med på den måten etter en er sluknet. Jeg har selv vært med på det. En stakkars fyr våknet med halsen full av sugemerker. Jeg og en venninne gjorde jobben. Han møtte på jobb med et digert skjerf uka etter. Jeg tror ikke jeg var mer enn kanskje 16 ;)

Skrevet

Jeg holder meg langt unna brennevin, minus cognac :) Som kosedrikke foretrekker jeg øl eller rødvin. En og annen likør går greit, men det er ikke ofte vi har det i hus.

Jeg holder meg for evig tid unna Tequila, jeg... *gremmes ennå etter en episode i 1993*... ;p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1213994585' post='3905561]

Jeg holder meg for evig tid unna Tequila, jeg... *gremmes ennå etter en episode i 1993*... ;p

Pernod, noen som kjenner til det?

Hilsen hun som gjødslet et helt rosebed med pernodspye etter en fest i -89, og enda ikke klarer lukten av det uten å brekke seg....

Skrevet

Pernod, noen som kjenner til det?

Hilsen hun som gjødslet et helt rosebed med pernodspye etter en fest i -89, og enda ikke klarer lukten av det uten å brekke seg....

*hahahahahaha*

Pernod er digg! Det drakk jeg ofte m/Sprite den gang jeg var ung og vakker ;p

Skrevet

Uff, så trasig å bli herjet med på den måten etter en er sluknet. Jeg har selv vært med på det. En stakkars fyr våknet med halsen full av sugemerker. Jeg og en venninne gjorde jobben. Han møtte på jobb med et digert skjerf uka etter. Jeg tror ikke jeg var mer enn kanskje 16 ;)

;-) Har noen historier jeg også, men de stakkars folkene har ikke havnet på internett, da;-)

Det beste må vel være å ha en omsorgsfull butler som tar seg av deg dagen derpå, slik som her: *S*

http://www.youtube.com/watch?v=IIsSBDMuXRQ

AneM1365380603
Skrevet

;-) Har noen historier jeg også, men de stakkars folkene har ikke havnet på internett, da;-)

Det beste må vel være å ha en omsorgsfull butler som tar seg av deg dagen derpå, slik som her: *S*

http://www.youtube.com/watch?v=IIsSBDMuXRQ

Uff, ble nesten kvalm av eggedrinken der ;)

Skrevet

Hmmm.... Nå skal jeg sannelig sjekke "barskapet" til gubben gitt... Ikke at det er så fullt, men det kan jo tenkes det er noe der. *Rusler ut på kjøkkenet*

Gjest midia
Skrevet

Akkurat som meg, rett før konfirmasjonen sluknet jeg og en eldre gutt lagde sugemerker på halsen, jeg kjente ikke fyren engang:(

Jeg lærte og har aldri sluknet etter dette. Var på mange rølpefester med sterk karsk å da går det rett i fletta:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...