Gå til innhold

Er du en motefreak?

Gjest Ja til alle slags klær, og furumøbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det gjelder moter og sånt er jeg fullstendig evneveik jeg også. :-D

Men nå skal det gamle furu-vitrineskapet ut altså! :o)

Skrevet

Jeg er ingen motefreak nei :) Klærne mine er gamle som alle hauger, klarer ikke kaste jeg :( Noe nytt kjøper jeg jo, men helst til spesielle anledninger.

Jeg har blitt drittlei av furumøblene mine. Jeg bestemte meg egentlig for å beise dem, men det blir jo aldri gjort *huff* Når jeg ser i møbelkataloger så ser jeg at noe annet er mye finere, og får lyst på det. Det er vel ikke uten grunn vi får dem i postkassen.... Om jeg skulle handle og bytte ut alt etter moten, vel, da måtte jeg vært møøe rigåre ;)

Gjest bare-undrer-litt
Skrevet

går det an å være en unik motefreak mon tro?

Gjest opp-pussern
Skrevet

Jeg har for så vidt sterke meninger om hvilken stil jeg vil ha hjemme, men det henger ikke sammen med mote, spesielt. Vi er i ferd med å planlegge totalrenovering av huset nå, og jeg tenker mye på det.

Min stil kan sikkert kalles "nøytral med farveklatter", men vår malte furu-spisestue kommer ikke til å bli kastet ut. Den ble kjøpt i stedet for en design-stue til 50000 fordi vi ventet vårt første barn, og fikk beskjed (av en nær venn) om at vi var gale som ville bruke SÅ mye penger på en spisestue som kom til å få kjørt seg som lekeplass for småunger. Aner ikke hvor mange ganger jeg har sendt en vennlig tanke til denne vennen :) Klokeste vi har gjort. Men - jeg trives ikke med "tre-looken*, derfor malte vi den.

Nå er den så fin at vi ikke kan kaste den ut - jeg klarer ikke å kaste fullt brukbare ting i disse miljøtider. Jeg er ikke innstilt på å kjøpe "siste mote" fra bohus osv heller, for det synes jeg ofte blir kjempekjedelig.

Det jeg er mest "sær på", er de praktiske løsningene. Får spesialtegnet sko- og garderobeskap for å få til gode løsninger som fyller behovene vår. Vi bruker ganske mye penger på sånt, men det er tidltidløst, praktisk og skal vare så lenge huset varer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...