Gå til innhold

Kan du anbefale et godt digitalkamera?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor kjøpte jeg meg et Canon ixus 65 digitalkamera til kr 2700. For å si det slik er jeg ikke helt optimal fornøyd med dette kameraet, og har tenkt å kjøpe meg ett nytt. Kan du anbefale noe til meg? Vi ha ett lite nett som er lett å ta med.

Skrevet

Vi har ixus800IS, og er veldig fornøyd med dette. Men det er jo i samme "slekta" som det du har, så vet ikke om det du er misfornøyd med også gjelder dette. Hva er du ikke liker med det du har da?

Skrevet

Hva er det du ikke er fornøyd med? Jeg har et Canon Ixus 800IS og er veldig fornøyd. Men det er vel ikke ekstreme forskjeller fra det du har. (Har i tillegg et speilrefleks....)

Gjest knipse knipse knipse
Skrevet

Vi har Casio, er kjempefornøyde med vårt kamera, stor skjerm akkurat passe med MP (husker ikke helt, men det er ikke så ekstremt).

En bekjent hadde Casio med 10,2 MP, dette har han byttet ut til ett med mindre MP, bildene ble rett og slett ikke så fine.

Har også sett på TV2 Hjelper deg, da de testet digitalkameraer, mange MP er ikke noe å trakte etter.

Kjenner flere som har Canone digitalkameraer, de er kjempefornøyde.

Skrevet

Vi har Casio, er kjempefornøyde med vårt kamera, stor skjerm akkurat passe med MP (husker ikke helt, men det er ikke så ekstremt).

En bekjent hadde Casio med 10,2 MP, dette har han byttet ut til ett med mindre MP, bildene ble rett og slett ikke så fine.

Har også sett på TV2 Hjelper deg, da de testet digitalkameraer, mange MP er ikke noe å trakte etter.

Kjenner flere som har Canone digitalkameraer, de er kjempefornøyde.

Har en gammel Canon Ixus i dag.

Om jeg skulle kjøpe nytt, ville jeg kjøpt en Lumix. Den har Leica-optikk og er etter min mening det beste kjøpet om du ikke går for en Leica.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...