Gjest trygdet-s Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Fikk melding om etterbetaling av trygd fra Nav, intet på kontoen. Når jeg sjekker meldingen har de satt inn pengene på en annens konto. Hva skjer nå mon tro? Det var et ganske stort beløp. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Først må du sjekke at du har oppgitt riktig kontonummer til NAV? Hvis du har gjort det, så tar du en telefon til navs kontor og gjør oppmerksom på feilen. Dermed vil de ordne opp, slik at du får pengene på rett konto. Hilsen 0 Siter
Gjest trygdet-s Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Først må du sjekke at du har oppgitt riktig kontonummer til NAV? Hvis du har gjort det, så tar du en telefon til navs kontor og gjør oppmerksom på feilen. Dermed vil de ordne opp, slik at du får pengene på rett konto. Hilsen Kontonummeret de har satt inn pengene på ligner ikke på mitt så feilen her er ikke min. Regner med at jeg da får pengene. Men hva med de som har fått de på sin konto ved en feil, montro om Nav kan kreve de pengene tilbake...?? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Kontonummeret de har satt inn pengene på ligner ikke på mitt så feilen her er ikke min. Regner med at jeg da får pengene. Men hva med de som har fått de på sin konto ved en feil, montro om Nav kan kreve de pengene tilbake...?? Det er vel Navs problem. Men jo jeg tror at de kan kreve pengene tilbake. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.