Gå til innhold

Nav utbetalte til feil konto

Anbefalte innlegg

Gjest trygdet-s
Skrevet

Fikk melding om etterbetaling av trygd fra Nav, intet på kontoen. Når jeg sjekker meldingen har de satt inn pengene på en annens konto. Hva skjer nå mon tro? Det var et ganske stort beløp.

Gjest mandolina
Skrevet

Først må du sjekke at du har oppgitt riktig kontonummer til NAV?

Hvis du har gjort det, så tar du en telefon til navs kontor og gjør oppmerksom på feilen. Dermed vil de ordne opp, slik at du får pengene på rett konto.

Hilsen

Gjest trygdet-s
Skrevet

Først må du sjekke at du har oppgitt riktig kontonummer til NAV?

Hvis du har gjort det, så tar du en telefon til navs kontor og gjør oppmerksom på feilen. Dermed vil de ordne opp, slik at du får pengene på rett konto.

Hilsen

Kontonummeret de har satt inn pengene på ligner ikke på mitt så feilen her er ikke min. Regner med at jeg da får pengene. Men hva med de som har fått de på sin konto ved en feil, montro om Nav kan kreve de pengene tilbake...??

Gjest mandolina
Skrevet

Kontonummeret de har satt inn pengene på ligner ikke på mitt så feilen her er ikke min. Regner med at jeg da får pengene. Men hva med de som har fått de på sin konto ved en feil, montro om Nav kan kreve de pengene tilbake...??

Det er vel Navs problem. Men jo jeg tror at de kan kreve pengene tilbake.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...