Gå til innhold

Jeg har gjort noe grusomt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis det er en fuglehund du har så er dette helt normalt.

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carwing

23

• Bookworm

8

• Rith

5

• BMS!

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest havresekk
Skrevet

Ja det er en ting, men det hender ting glipper.

Tja, spørs hva en anser som viktig det. Og det vises vel gjennom hvor mye en tar lover og regler som gjelder for en alvorlig.

Gjest havresekk
Skrevet

Hodet?

Virket ikke sånn. Jeg er møkk lei av egoistiske hundeeiere som ikke tar båndtvang på alvor. De forstår ikke hvorfor det er båndtvang, tenker at min hund er såå snill. Jommen sa jeg smør. Kanskje å tenke med hodet mer, ville vært noe..

Gjest havresekk
Skrevet

''Skrekkelig! Dette er verre enn folk som skyter ender.''

Ja, det har du jammen meg helt rett i, og det er du selv som bevisst slipper bikkja di løs for å jage andre dyr (du vet at fugler også er dyr?) og skremmer vettet av dem, i tillegg en andemor med unger. GRUSOMT. Håper i det minste du har lært noe av dette, og ikke slipper bikkja di løs igjen. Du har hørt om båndtvang eller?

*skriver under*

Det verste med det synes jeg var faktisk at trådstarter slapp løs hunden med det formål at den skulle jage fugler. Det er drap.

mariaflyfly
Skrevet

Det er ikke uten grunn at det er båndtvang.

Gjest havresekk
Skrevet

Ja, det stemmer. Uten å tenke meg om lot jeg den løpe mot en mor med barn. Forkastelig.

Herregud, du er ikke et godt menneske. Håper en gang du blir jaget av noen, så du får føle hvordan det er!!

Gjest havresekk
Skrevet

Du misforstod sikkert innlegget mitt. Hunden er kun unntaksvis uten bånd. Da er vi ikke i nærheten av folk (inkl barn). På fjellet er den løs for der er jeg alene.

Hallo? Ned på jorden kunne vært en ide? Er vel mange dyr på fjellet og plasser hvor det ikke er folk da. Herregud. Hvor korttenkt går det an å bli?

Gjest havresekk
Skrevet

Jeg føler meg trygg på de avgjørelsene jeg har tatt. Sikkert derfor jeg ikke endrer mening til det du mener. Jeg trenger selvfølgelig ikke bli fortalt at det jeg gjorde var galt, for det ser du allerede ut fra overskriften at jeg allerede vet.

Så selv om du mener det er galt, så synes du det er rett, fordi du er trygg på avgjørelsene dine? Jaja..

Gjest firepile
Skrevet

Hvis det er en fuglehund du har så er dette helt normalt.

Høres mer ut som en morderhund.

Skrevet

Det er jo nettopp på grunn av at fugler og andre dyr får unger på denne tiden at det er båndtvang. Og det burde du jo være klar over. Er ikke alltid en får sjekka hvilkee fugleunger som ligger å gjemmer seg over alt. Så derfor skal hundene holdes i bånd, med unntak av egne luftegårder!

Men samvittigheten din har vel iallefall overbevist deg om at du ikke gjør det samme i morgen da?

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Herregud, du er ikke et godt menneske. Håper en gang du blir jaget av noen, så du får føle hvordan det er!!

ja, for det hadde jo virkelig løst alle problemer.

er det rart det er krig i verden?

Skrevet

Ja det er en ting, men det hender ting glipper.

Det er ikke et uhell å bevisst slippe hunden løs fordi "den får lov til å jakte på fugler"....

Skrevet

Jeg føler meg trygg på de avgjørelsene jeg har tatt. Sikkert derfor jeg ikke endrer mening til det du mener. Jeg trenger selvfølgelig ikke bli fortalt at det jeg gjorde var galt, for det ser du allerede ut fra overskriften at jeg allerede vet.

Du føler deg trygg på de avgjørelsene du har tatt, men du vet at du har gjort noe grusomt? Det henger liksom ikke helt på greip dette her...

Gjest havresekk
Skrevet

ja, for det hadde jo virkelig løst alle problemer.

er det rart det er krig i verden?

Noen må visst bare få smake sin egen medisin for å lære.

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Noen må visst bare få smake sin egen medisin for å lære.

sånn som i devisen: jeg slår ungen min, så han/hun skjønner at de ikke må slå? Makes sense.

Gjest havresekk
Skrevet

sånn som i devisen: jeg slår ungen min, så han/hun skjønner at de ikke må slå? Makes sense.

Dette er et voksent menneske som ikke skulle behøves å bli oppdratt og burde skjønne mer. Langt i fra det samme som å slå uskyldige barn.

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

logikken er den samme. Ballen død herfra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...