Gå til innhold

Jeg har gjort noe grusomt

Anbefalte innlegg

Gjest havresekk
Skrevet

logikken er den samme. Ballen død herfra :)

Jaja i ditt hode så kanskje? Ja du legger jo stadig baller død, så vær så god. Ha en fin natt;)

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carwing

23

• Bookworm

8

• Rith

5

• BMS!

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Jaja i ditt hode så kanskje? Ja du legger jo stadig baller død, så vær så god. Ha en fin natt;)

fillern, klarer ikke å dy meg : to baller døde = stadigvekk? jaja, hver sin tellemåte også. :)

Riktig god natt til deg også

Gjest ChiengMai
Skrevet

Håper hunden din må avlives.

''Håper hunden din må avlives.''

Det er hundeeieren som har gjort noe galt, hunden har fulgt instinktene sine og har som sådan ikke gjort noe som det ikke er naturlig for den at den gjør. At enkelte hundeeiere driter i at det er båndtvang kan heller ikke hunden lastes for. Dette er bare en dårlig hundeeier, ikke nødvendigvis en dårlig hund.

Skrevet

Uff, så tankeløst gjort. Jeg håper og tror at andungen og moren finner hverandre igjen. Og du har jo lært en lekse også. Jeg har selv hund, og ser mange som gjør som deg, nermest oppfordrer hundene til å jage fugler.... Det irriterer meg i grunn, og særlig når fuglene har unger.

Jeg har hunden min ofte løs selv, men han er en gammel kar nå, og tusler mest litt rundt meg. Min største skrekk er at disse "forbanna" nabokattene her, som på død og liv heletiden sniker seg inn i vår hage. Skal bli drept av vår hund. Vår hage er inngjerdet, men kan man skjønne at katter er så dumme at di på død og liv MÅ inn i akuratt vår hage, hele tiden. Tror kattene gjør det for å erte min hund. De angrer nok den dagen di ligger der døde med brukket rygg...... (men det har jo ingen ting med saken å gjøre....)

Jeg håper du ikke gjør noe tilsvarende med vilje igjen, og syns utrolig synd på deg, for du virket oppriktig lei deg for situasjonen.

Ha en flott søndag, og en tur og se om du finner endene du, di svømmer sikkert nå glade og fornøyde sammen.

Skrevet

Uff, så tankeløst gjort. Jeg håper og tror at andungen og moren finner hverandre igjen. Og du har jo lært en lekse også. Jeg har selv hund, og ser mange som gjør som deg, nermest oppfordrer hundene til å jage fugler.... Det irriterer meg i grunn, og særlig når fuglene har unger.

Jeg har hunden min ofte løs selv, men han er en gammel kar nå, og tusler mest litt rundt meg. Min største skrekk er at disse "forbanna" nabokattene her, som på død og liv heletiden sniker seg inn i vår hage. Skal bli drept av vår hund. Vår hage er inngjerdet, men kan man skjønne at katter er så dumme at di på død og liv MÅ inn i akuratt vår hage, hele tiden. Tror kattene gjør det for å erte min hund. De angrer nok den dagen di ligger der døde med brukket rygg...... (men det har jo ingen ting med saken å gjøre....)

Jeg håper du ikke gjør noe tilsvarende med vilje igjen, og syns utrolig synd på deg, for du virket oppriktig lei deg for situasjonen.

Ha en flott søndag, og en tur og se om du finner endene du, di svømmer sikkert nå glade og fornøyde sammen.

''De angrer nok den dagen di ligger der døde med brukket rygg...... (men det har jo ingen ting med saken å gjøre....)''

Nei det gjør de nok ikkje, da er det nok for seint å angre.

Gjest Hundeting
Skrevet

''De angrer nok den dagen di ligger der døde med brukket rygg...... (men det har jo ingen ting med saken å gjøre....)''

Nei det gjør de nok ikkje, da er det nok for seint å angre.

Tror du ikke hunden din gir seg så snart han får et katteklor på nesen? Tror ikke det er så mange katter som blir drept av hunder, tror de klarer å forsvare seg ganske så bra....

Skrevet

Trodde det var båndtvang hele året jeg.

Alle hundeeiere burde hatt en bok om de lover og forskrifter som gjelder hunder og hundehold.

Jeg kan anbefale en bok av Knut Beverfelt som heter "Hundeeierens lovsamling: Lover og forskrifter om hunder med kommentarer". Den koster under 2 hundrelapper.

De siste sidene i boke inneholder også en oversikt over tidspunkt for båndtvang i de forskjellige kommunene, med eventuelle unntak.

I boken står det bl.a også om når hundeeieren blir erstatningspliktig og når hunden kan kreves avlivet.

Skrevet

Tror du ikke hunden din gir seg så snart han får et katteklor på nesen? Tror ikke det er så mange katter som blir drept av hunder, tror de klarer å forsvare seg ganske så bra....

Det har du nok rett i.

Ps! Eg har _ikkje_ hund, men har hatt. :)

Skrevet

Jeg har kjenner en hund som har drept fler katter, og min manns forje hund, var livredd katter....

Så man vet aldri...

Gjest Har katt. Den spiser fugler.
Skrevet

Det er sånn som skjer. Vondt og fælt, men sannsynligvis gikk det bra med andungen.

Kanskje var det faktisk den "smarteste" i kullet og klarte å skjule seg så lenge det var behov for det.

Synes du har fått unødvendig mange krasse komentarer her, det er mange som har personlige (dårlige) erfaringer og tydeligvis blander ditt og deres.

Sånn skjer, og nå har du lært. Det gikk sannsynligvis bra med ungen.

Ha en fin dag.

Gjest *rister på hodet*
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg blir eitrande forbanna når jeg leser innlegget ditt!! Det er nettopp slike nek som du som ødelegger for oss andre som er ansvarlige hundeeiere.

Slike som deg burde være fratatt retten til å eie dyr - for alltid!!!

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg blir eitrande forbanna når jeg leser innlegget ditt!! Det er nettopp slike nek som du som ødelegger for oss andre som er ansvarlige hundeeiere.

Slike som deg burde være fratatt retten til å eie dyr - for alltid!!!

Hvorfor svarer du på mitt innlegg? Jeg er overhodet ikke interessert i å vite hva du mener om saken, dersom du ikke har noe å si til spørsmålet. Tenke seg til å svare slikt til folk som har gjort noe galt og angrer!!! Jeg synes måten du svarer på her er helt for forkastelig. Nå skal jeg gå og slippe hunden løs og jage ender bare for å irritere folk som deg. Jeg er altså så forbannet, og forbannelsen er rettet mot deg som rister på hodet. Ekkelt!

Skrevet

Hallo? Ned på jorden kunne vært en ide? Er vel mange dyr på fjellet og plasser hvor det ikke er folk da. Herregud. Hvor korttenkt går det an å bli?

Helt greit at noen dyr dør for meg. Og jeg synes det er helt forbannet idiotisk med folk som for en hver pris skal redde alle dyrene og andre patetisk saker, når man ser på alle menneskene som lider i verden. Fanatikere kalles de. Får meg til å tenke på abort motstandere i USA som dreper andre for å hindre at kvinner får bestemme over eget liv.

Gjest minnah
Skrevet

Trodde det var båndtvang hele året jeg.

I byen er det vel det. Men om du trodde det var båndtvang hele året, hvorfor pleier hunden din da å få løpe etter fugler? Du gjør jo hunden en diger bjørnetjeneste ved å nøre oppunder instinktet dens.

candyqueen_83
Skrevet

Hvorfor svarer du på mitt innlegg? Jeg er overhodet ikke interessert i å vite hva du mener om saken, dersom du ikke har noe å si til spørsmålet. Tenke seg til å svare slikt til folk som har gjort noe galt og angrer!!! Jeg synes måten du svarer på her er helt for forkastelig. Nå skal jeg gå og slippe hunden løs og jage ender bare for å irritere folk som deg. Jeg er altså så forbannet, og forbannelsen er rettet mot deg som rister på hodet. Ekkelt!

Når du skriver et sånt innlegg, må du være forberedt på å få mange negative svar. Man må få reagere på innlegget, og ikke bare svare på det ene lille spørsmålet. Syns jeg da. Ellers kunne du bare stilt spørsmålet sånn generelt.

Skrevet

Helt greit at noen dyr dør for meg. Og jeg synes det er helt forbannet idiotisk med folk som for en hver pris skal redde alle dyrene og andre patetisk saker, når man ser på alle menneskene som lider i verden. Fanatikere kalles de. Får meg til å tenke på abort motstandere i USA som dreper andre for å hindre at kvinner får bestemme over eget liv.

Og der sluttet jeg virkelig å ta deg seriøst og tror ikke et sekund på din opprinnelige såkalte anger...

Gjest mora2
Skrevet

''Nå skal jeg gå og slippe hunden løs og jage ender bare for å irritere folk som deg''

Pass på at du finner noen ender som har unger denne gangen også da.

Fytti faen for en idiotosk ting å skrive.

Gjest mora2
Skrevet

Og der sluttet jeg virkelig å ta deg seriøst og tror ikke et sekund på din opprinnelige såkalte anger...

Me too...

Skrevet

''Nå skal jeg gå og slippe hunden løs og jage ender bare for å irritere folk som deg''

Pass på at du finner noen ender som har unger denne gangen også da.

Fytti faen for en idiotosk ting å skrive.

Gjett om!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...