Gå til innhold

Jeg har gjort noe grusomt

Anbefalte innlegg

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Gjett om!

Tror du er i ferd med å miste _all_ sympati........

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carwing

23

• Bookworm

8

• Rith

5

• BMS!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet ikke hvorvidt andefamilien vil bli forent igjen etter at dere gikk.

Jeg er overrasket over hvilke reaksjoner du fikk på dette innlegget. Greit nok at det er båndtvang og at du selvfølgelig ideelt sett ikke skulle sluppet hunden løs, men synes reaksjonene er helt ute av proporsjoner. Jeg lar hunden min bade sene sommerkvelder i et vann i nærheten og har ikke dårlig samvittighet for det. Hvis alt går galt, så kunne sikkert han også ha skremt opp noen fugler.

Tråden minner litt om slike kattetråder vi hadde før i tiden...*s*

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Jeg er overrasket over hvilke reaksjoner du fikk på dette innlegget. Greit nok at det er båndtvang og at du selvfølgelig ideelt sett ikke skulle sluppet hunden løs, men synes reaksjonene er helt ute av proporsjoner. Jeg lar hunden min bade sene sommerkvelder i et vann i nærheten og har ikke dårlig samvittighet for det. Hvis alt går galt, så kunne sikkert han også ha skremt opp noen fugler.

jeg var enig med deg, helt til i kveld hvor jeg registrerer at Carwing nå skal ut og gjøre det samme igjen fordi han ble provosert av svarene han fikk. Det tyder ikke på ekte anger at man vil gjøre det samme IGJEN, for å "hevne" seg på "dustefolk" på DOL...

Så min sympati som var sterkt tilstede i går er på vikende front.

Gjest mora2
Skrevet

jeg var enig med deg, helt til i kveld hvor jeg registrerer at Carwing nå skal ut og gjøre det samme igjen fordi han ble provosert av svarene han fikk. Det tyder ikke på ekte anger at man vil gjøre det samme IGJEN, for å "hevne" seg på "dustefolk" på DOL...

Samme her.

Skrevet

Jeg vil bare si at jeg blir eitrande forbanna når jeg leser innlegget ditt!! Det er nettopp slike nek som du som ødelegger for oss andre som er ansvarlige hundeeiere.

Slike som deg burde være fratatt retten til å eie dyr - for alltid!!!

Det var da veldig..

Gjest havresekk
Skrevet

Helt greit at noen dyr dør for meg. Og jeg synes det er helt forbannet idiotisk med folk som for en hver pris skal redde alle dyrene og andre patetisk saker, når man ser på alle menneskene som lider i verden. Fanatikere kalles de. Får meg til å tenke på abort motstandere i USA som dreper andre for å hindre at kvinner får bestemme over eget liv.

Har jeg sagt at jeg ikke synes et eneste dyr i verden skal dø? Klart det må skje, sånn er livet, men det er noe helt annet enn å jage hunden sin på små fugleunger i hekketida under båndtvang. Men du vil nok fortsette med det, for innerst inne synes du vel ikke det er så ille. Så hvorfor skriver du her da hvis du bare er interessert i å forsvare dine egne (idiotiske) handlinger??

Gjest *rister på hodet*
Skrevet

Hvorfor svarer du på mitt innlegg? Jeg er overhodet ikke interessert i å vite hva du mener om saken, dersom du ikke har noe å si til spørsmålet. Tenke seg til å svare slikt til folk som har gjort noe galt og angrer!!! Jeg synes måten du svarer på her er helt for forkastelig. Nå skal jeg gå og slippe hunden løs og jage ender bare for å irritere folk som deg. Jeg er altså så forbannet, og forbannelsen er rettet mot deg som rister på hodet. Ekkelt!

Der bæsja du på leggen, gitt....

Og mht dette innlegget ditt kan jeg bare gjenta: Slike som deg burde vært fratatt retten til å eie husdyr for evig tid!!

Skrevet

Blir litt fristende å skrive like teite ting tilbake. Det lager grobunn for krig :-) Jeg kjenner jo til hvordan folk er her på DOL etter å ha fulgt sidene siden de startet. Derfor litt kjekt å provosere. Jeg ville aldri svart noen på en slik måte som enkelte svarer trådstartere her. Verken i RL eller på DOL.

Endene lever i beste velgående og trenger ikke være redd for min hund igjen. Men klart, er mange andre farer som lurer. Er faktisk rev her jeg bor. Den går såvidt jeg vet ikke i bånd.

Skrevet

Ja, det er interessant. Underholdene. Blr fristet til å skrive at jeg har tenkt å drukne kattungene fordi jeg skal på ferie. Til de som tror det er sant, kan jeg si at jeg ikke har katter, aldri ville druknet noen, men skal snart ha ferie.

Skrevet

Det er også litt spesielt å observere at så mange angriper en person som så åpenbart angrer fælt på det som ble gjort.

Gjest havresekk
Skrevet

Jeg har kjenner en hund som har drept fler katter, og min manns forje hund, var livredd katter....

Så man vet aldri...

Nei det gjør man ikke. Men katter er smartere enn hunder i hvertfall:)

Skrevet

Det er også litt spesielt å observere at så mange angriper en person som så åpenbart angrer fælt på det som ble gjort.

Ja, jeg ble også overrasket over hvordan tråden utviklet seg.

Gjest togli
Skrevet

Enig! Tråden ble nesten litt vemmelig...opphaussing og voldsomt negativt fokus. Nesten som voksne folk ble så påvirket at de glemte å tenke selv...

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

det ble jo mindre åpenbart etterhvert som du truet med å gjøre det samme igjen! ;)

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Blir litt fristende å skrive like teite ting tilbake. Det lager grobunn for krig :-) Jeg kjenner jo til hvordan folk er her på DOL etter å ha fulgt sidene siden de startet. Derfor litt kjekt å provosere. Jeg ville aldri svart noen på en slik måte som enkelte svarer trådstartere her. Verken i RL eller på DOL.

Endene lever i beste velgående og trenger ikke være redd for min hund igjen. Men klart, er mange andre farer som lurer. Er faktisk rev her jeg bor. Den går såvidt jeg vet ikke i bånd.

Skjønner fristelsen, men tror du mest oppnår at de som tok deg på alvor fra begynnelsen, uten å angripe deg, får problemer med å ta angeren for ekte saker, og de som angrep deg fikk "olje på bålet".

God ande- og kattefri ferie forresten! *s*

Skrevet

Skjønner fristelsen, men tror du mest oppnår at de som tok deg på alvor fra begynnelsen, uten å angripe deg, får problemer med å ta angeren for ekte saker, og de som angrep deg fikk "olje på bålet".

God ande- og kattefri ferie forresten! *s*

Det er nå tross alt bedre med "olje på bålet" enn med "10 grå mus på taket"! he.he...

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Det er nå tross alt bedre med "olje på bålet" enn med "10 grå mus på taket"! he.he...

Noterer det nye ordtaket, kan komme godt med - før man aner

*humre*

Gjest liede
Skrevet

De fleste hadde sikkert ikke nølt med å spise and hvis de fikk det servert heller. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...