Nb! Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Noen som kan forklare meg hvordan jeg får til å legge til bilder til sanger jeg har skrevet i open office eller word? Jeg har prøvd insert picture og klipp og lim, og copy, men hver gang bildet blir satt på plass i sangen så hopper teksten nedover.. Hvordan får jeg teksten til å være der den er, å så sette bilder på sidene av teksten? Det er sanger til bryllup... Jeg har ikke lyst å lime de på, for deretter å kopiere arket, for da får jeg svarte kanter rundt bildene, er det noen som kan hjelpe meg? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Høyreklikk på bildet - tekstformatering - og så finner du det alternativet som passer for deg, om teksten skal gå rundt bildet og litt forskjellig. 0 Siter
Nb! Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 Høyreklikk på bildet - tekstformatering - og så finner du det alternativet som passer for deg, om teksten skal gå rundt bildet og litt forskjellig. ÅÅå..Tusen HJERTELIG takk!!!!!!!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.