Gjest piercingen min Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Har piercing i øyebrynet. Skulle i går prøve å skifte pynt, men vet ikke hvordan jeg får av piercingen. Det er en liten ring med kule på. Jeg kan snu kula rundt, men det er det hele. Vet du hvordan man får den av? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Du må vri ringen litt. På kula er det to søkk som ringen er festet i, du må få ringenut av de. Jeg pleier ta tak i ringen, og vippe kula ut. Men mange ganger sitter de veldig godt... 0 Siter
Gjest piercingen min Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Du må vri ringen litt. På kula er det to søkk som ringen er festet i, du må få ringenut av de. Jeg pleier ta tak i ringen, og vippe kula ut. Men mange ganger sitter de veldig godt... takk, skal prøve det (o; 0 Siter
Hekta Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Her kan du se video av hvordan ta piercing av og på: http://www.bodyjewelleryshop.com/body_piercing_videos/ Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.