Gå til innhold

Ansvarsmøter

Anbefalte innlegg

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Stemmer det at det er foreldrene som bestemmer hvem som skal være med på ansvarsmøter ang barn?

Gjest Lilje30
Skrevet

I hvilke forbindelse mener du? Er det rundt deg selv eller barnet ditt?

Gjest Lilje30
Skrevet

Huff, litt utenfor her, du skrev at det gjelder barnet ditt, men i hvilke forbindelse gjelder det?

Jeg mener ganske sikkert at det er dere som foreldre som bestemmer hvem som skal være med i et ansvarsmøte.

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Huff, litt utenfor her, du skrev at det gjelder barnet ditt, men i hvilke forbindelse gjelder det?

Jeg mener ganske sikkert at det er dere som foreldre som bestemmer hvem som skal være med i et ansvarsmøte.

Vi har faste ansvarsmøter ang barnet og jeg liker ikke en person som er med der,vil gjerne ha han ut.

Skrevet

Fullt så enkelt er det vel ikke. Men i det lengste forsøkes det å ta hensyn til foreldres ønsker.

Hvis du har gode argumenter for hvorfor du ikke ønsker at en bestemt person eller instans skal delta, så bør du fremlegge disse argumentene.

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Fullt så enkelt er det vel ikke. Men i det lengste forsøkes det å ta hensyn til foreldres ønsker.

Hvis du har gode argumenter for hvorfor du ikke ønsker at en bestemt person eller instans skal delta, så bør du fremlegge disse argumentene.

Hater personen,er en stor fjomp som tror han har svartet på alt,litt vanskelig å legge frem det.

Skrevet

Hater personen,er en stor fjomp som tror han har svartet på alt,litt vanskelig å legge frem det.

Det er mulig å argumentere for skifte av saksbehandler dersom personkjemien mellom dere er svært dårlig. Men det avhenger noe av hvilken rolle i forhold til barnet denne personen har.

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Det er mulig å argumentere for skifte av saksbehandler dersom personkjemien mellom dere er svært dårlig. Men det avhenger noe av hvilken rolle i forhold til barnet denne personen har.

Han er sosiallærer på skolen,tror han er noe stort.

Gjest felles skjebne
Skrevet

Han er sosiallærer på skolen,tror han er noe stort.

Sosiallæreren på ungdomsskolen hos oss er også en arrogant drittsekk. Kanskje vi har barn på samme skole. Men han er forresten ikke med på ansvarsgruppemøter, det er det spesialpedagogen som er.

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Sosiallæreren på ungdomsskolen hos oss er også en arrogant drittsekk. Kanskje vi har barn på samme skole. Men han er forresten ikke med på ansvarsgruppemøter, det er det spesialpedagogen som er.

Denne er på barneskolen,kjedelig med sånne drittsekker!

Heldig dere da som ikke har han med på møtene.

Gjest togli
Skrevet

Det er ikke foreldrene som kaller inn til ansvarsgruppemøter på skolen, men jeg vil tro dere dere kan be om å f.eks. slippe å ha med en bestemt person.

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Det er ikke foreldrene som kaller inn til ansvarsgruppemøter på skolen, men jeg vil tro dere dere kan be om å f.eks. slippe å ha med en bestemt person.

Håper det,skal prøve å bli kvitt han.

Gjest felles skjebne
Skrevet

Ja, det er vi svært glade for :)

Gjest felles skjebne
Skrevet

Men har dere virkelig sosiallærer på barneskolen.. Det har aldri vi hatt. Eller, jeg har i hvert fall ikke hørt om det.

Gjest Vil velge selv
Skrevet

Men har dere virkelig sosiallærer på barneskolen.. Det har aldri vi hatt. Eller, jeg har i hvert fall ikke hørt om det.

Jada vi har sosiallærer,uff!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...