Gjest Valencia-turist Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Driver og leter etter hotell i Valencia, men er usikker på hvor i byen det er greiest å bo. Kan noen komme med et råd? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Smak og behag på hotellfronten er så forskjellig, så jeg henviser bare til en hotellink, da kan du selv søke deg frem til hvilke fasiliteter du foretrekker. http://www.hotellweb.no/?city=VALENCIA&country=ES&arrivalDay=6&arrivalMonth=6&departureDay=8&departureMonth=6&numberOfRooms=1&room-0-adult-total=1&room-0-child-total=0 Hilsen 0 Siter
ariadne Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Du kan se vurderinger av hoteller her: www.tripadvisor.com Det gis karakterer på lokalisering også. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 "Angela26" bor i Valencia, men har ikkje sett ho her på ei stund. 0 Siter
Gjest Valencia-turist Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 "Angela26" bor i Valencia, men har ikkje sett ho her på ei stund. Da må hun innfinne seg straks... Det er mye opptatt på hotell i Valencia i august, og det er så vanskelig å orientere seg når man ikke er kjent. For det er over en mil mellom stranda og gamlebyen. Og jeg vet ikke hvordan området er sånn midt i mellom der liksom. Vil jo ikke bo i "ødemarka" heller. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Det finnes hoteller bàde ved stranda, i gamlebyen og i "ny" byen. Sjekk hoteller pà booking.com. Jeg fàr opp sia pà spansk, men mulig du fàr den opp pà norsk, og da stàr det litt info om hvor hotellet ligger. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 "Angela26" bor i Valencia, men har ikkje sett ho her på ei stund. Jeg bor i Valencia distrikt ja, ikke byen :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Jeg bor i Valencia distrikt ja, ikke byen :-) Ok. Beklager. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Ok. Beklager. Tilgitt! Hehe... :-) 0 Siter
Gjest Valencia-turist Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Det finnes hoteller bàde ved stranda, i gamlebyen og i "ny" byen. Sjekk hoteller pà booking.com. Jeg fàr opp sia pà spansk, men mulig du fàr den opp pà norsk, og da stàr det litt info om hvor hotellet ligger. Så der var du ja. Ser du bor i distriktet, men du har sikkert vært inni i byen også. Vet du hvilken type område det er mellom stranda og opp til gamlebyen, om det er noe særlig for en turist som vil se seg om? Om det blir veldig langt unna alt liksom. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Så der var du ja. Ser du bor i distriktet, men du har sikkert vært inni i byen også. Vet du hvilken type område det er mellom stranda og opp til gamlebyen, om det er noe særlig for en turist som vil se seg om? Om det blir veldig langt unna alt liksom. Hmm...Fra stranda til gamlebyen er det ca 3km avstand, men du har jo nybyen i mellom. Sà har du jo City of the arts and science du bòr se, som ligger naer sjòen. http://www.valenciavalencia.com/sights-guide/cas.htm 0 Siter
Gjest Valencia-turist Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Hmm...Fra stranda til gamlebyen er det ca 3km avstand, men du har jo nybyen i mellom. Sà har du jo City of the arts and science du bòr se, som ligger naer sjòen. http://www.valenciavalencia.com/sights-guide/cas.htm Så det er ikke mer enn 3 km mellom, det er jo ikke noe avstand for en gåglad person. Tusen takk for info. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.