Gå til innhold

Har du vært i Valencia?

Anbefalte innlegg

Gjest Valencia-turist
Skrevet

Driver og leter etter hotell i Valencia, men er usikker på hvor i byen det er greiest å bo. Kan noen komme med et råd?

Skrevet

Du kan se vurderinger av hoteller her: www.tripadvisor.com

Det gis karakterer på lokalisering også.

Skrevet

"Angela26" bor i Valencia, men har ikkje sett ho her på ei stund.

Gjest Valencia-turist
Skrevet

Da må hun innfinne seg straks...

Det er mye opptatt på hotell i Valencia i august, og det er så vanskelig å orientere seg når man ikke er kjent. For det er over en mil mellom stranda og gamlebyen. Og jeg vet ikke hvordan området er sånn midt i mellom der liksom. Vil jo ikke bo i "ødemarka" heller.

Gjest Angela26
Skrevet

Det finnes hoteller bàde ved stranda, i gamlebyen og i "ny" byen. Sjekk hoteller pà booking.com. Jeg fàr opp sia pà spansk, men mulig du fàr den opp pà norsk, og da stàr det litt info om hvor hotellet ligger.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg bor i Valencia distrikt ja, ikke byen :-)

Skrevet

Jeg bor i Valencia distrikt ja, ikke byen :-)

Ok. Beklager. :)

Gjest Valencia-turist
Skrevet

Det finnes hoteller bàde ved stranda, i gamlebyen og i "ny" byen. Sjekk hoteller pà booking.com. Jeg fàr opp sia pà spansk, men mulig du fàr den opp pà norsk, og da stàr det litt info om hvor hotellet ligger.

Så der var du ja. Ser du bor i distriktet, men du har sikkert vært inni i byen også. Vet du hvilken type område det er mellom stranda og opp til gamlebyen, om det er noe særlig for en turist som vil se seg om? Om det blir veldig langt unna alt liksom.

Gjest Angela26
Skrevet

Så der var du ja. Ser du bor i distriktet, men du har sikkert vært inni i byen også. Vet du hvilken type område det er mellom stranda og opp til gamlebyen, om det er noe særlig for en turist som vil se seg om? Om det blir veldig langt unna alt liksom.

Hmm...Fra stranda til gamlebyen er det ca 3km avstand, men du har jo nybyen i mellom. Sà har du jo City of the arts and science du bòr se, som ligger naer sjòen.

http://www.valenciavalencia.com/sights-guide/cas.htm

Gjest Valencia-turist
Skrevet

Hmm...Fra stranda til gamlebyen er det ca 3km avstand, men du har jo nybyen i mellom. Sà har du jo City of the arts and science du bòr se, som ligger naer sjòen.

http://www.valenciavalencia.com/sights-guide/cas.htm

Så det er ikke mer enn 3 km mellom, det er jo ikke noe avstand for en gåglad person. Tusen takk for info.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...