Gå til innhold

Blir det noe sommer i år eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Osloområde
Skrevet

Vi kan jo si at jeg bor i Osloområdet.

Ønsker en ordentlig sommer i år. Er det for mye å håpe på hvis man skal være i Norge?

Skrevet

Hakke dere sommer hvert år dere da?

Kom heller til Bergen.

Gjest mandolina
Skrevet

Vi har hatt tre uker sommer i år.

Det er kanskje alt vi får.

Ser etter sydenbiletter til vinteren.

Hilsen

Gjest gladforsommerenhåkkesom
Skrevet

Nå får du gi deg! Har da vært sommer her, og flere sommerdager kommer helt sikkert! Synes det var bra at det ble regn og kjølig etter skogbrannfareperioden.... Bare klaging og syting fra folk bestandig om sommeren her på østlandet.

Gjest det våte vestland
Skrevet

Nå får du gi deg! Har da vært sommer her, og flere sommerdager kommer helt sikkert! Synes det var bra at det ble regn og kjølig etter skogbrannfareperioden.... Bare klaging og syting fra folk bestandig om sommeren her på østlandet.

*fniiis*

sikkert skrevet av noen andre enn oslo-folk nettopp får å få reaksjoner som dine (som jeg btw deler) hehe

Skrevet

Tja...10 dagersvarselet på yr.no ser ihvertfall lovende ut.

Det er meldt 0 mm nedbør, 15 grader og sol (!) hele onsdag!!!

(ellers er det meldt regn, overskya og ned i 11 grader).

Ps! Plussgrader om noen skulle være i tvil.

Gjest Elextra
Skrevet

Tja...10 dagersvarselet på yr.no ser ihvertfall lovende ut.

Det er meldt 0 mm nedbør, 15 grader og sol (!) hele onsdag!!!

(ellers er det meldt regn, overskya og ned i 11 grader).

Ps! Plussgrader om noen skulle være i tvil.

15 grader er ikke akkurat _sommer_.

Gjest Osloområde
Skrevet

Jeg er nordlænding!! Men bor her nede.

Beklager men jeg vil ha sol og kunne sole meg og bade på stranden.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja! Har bestemt meg for masse sol og varme i juli! :D

Skrevet

15 grader er ikke akkurat _sommer_.

Åååå?

Det er tross alt + grader vi snakker om her.

Gjest Elextra
Skrevet

Åååå?

Det er tross alt + grader vi snakker om her.

Men en skikkelig sommerdag skal ha godt over 20 grader.

Gjest prust
Skrevet

Det kan gjerne regne kommende uke, for min del - men så vil jeg gjerne har to-tre uker med deilig sommervær, så 2-3 dager med skikkelig regn, og deretter et par varme uker igjen :-)

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg er nordlænding!! Men bor her nede.

Beklager men jeg vil ha sol og kunne sole meg og bade på stranden.

Nå må du gi deg! Du har fått to uker med 30 grader i lufta, og 20 grader i vannet. Det var årets sommer ;-)

Skrevet

Nå må du gi deg! Du har fått to uker med 30 grader i lufta, og 20 grader i vannet. Det var årets sommer ;-)

Noen blir aldri fornøyd. :-)

Gjest Osloområde
Skrevet

Har faktisk større forventninger enn som så. Og gjerne at finværet kommer når jeg faktisk har ferie.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...