Gjest Masmasmas over hele linja Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Herregud, dette må være ca. 40. gang dette spørsmålet blir stilt her inne iløpet av de siste to ukene. Ta et kjapt overblikk på de seneste trådene (senest en tidligere i dag), så finner du svaret. 0 Siter
Gjest fant ikke jeg,men... Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Herregud, dette må være ca. 40. gang dette spørsmålet blir stilt her inne iløpet av de siste to ukene. Ta et kjapt overblikk på de seneste trådene (senest en tidligere i dag), så finner du svaret. ingen som tvinger deg til å lese eller svare.fant ikke samme spørsmål i dag jeg. 0 Siter
Gjest Masmasmas over hele linja Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 ingen som tvinger deg til å lese eller svare.fant ikke samme spørsmål i dag jeg. Neida, bare ti innlegg nedenfor denne tråden. Bruk øya til det de er ment for. 0 Siter
Gjest EnSomHarPrøvd Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Neida, bare ti innlegg nedenfor denne tråden. Bruk øya til det de er ment for. det var da en unødvendig kommentar. Hun stilte et høflig spørsmål, ikke for mye å forlange at hun får det samme tilbake! 0 Siter
Gjest EnSomHarPrøvd Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 ser under tråden: "Når kommer" pengene er rett rundt hjørnet 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Herregud, dette må være ca. 40. gang dette spørsmålet blir stilt her inne iløpet av de siste to ukene. Ta et kjapt overblikk på de seneste trådene (senest en tidligere i dag), så finner du svaret. Siden du har sett spørsmålet stillt her inne 40 ganger eller mer (forøvrig en sterk overdrivelse) og antagelig vet svaret - hadde det holdt med det 0 Siter
Gjest venter utålmodig Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 ser under tråden: "Når kommer" pengene er rett rundt hjørnet takk for svar:) 0 Siter
guttas Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Det lurer jeg også på. På skatteetaten.no står det følgende: "Skatteoppgjøret er klart onsdag 25. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter". Det er imidlertid over en uke siden jeg fikk melding om at skatteoppgjøret var klart, men jeg har ikke fått beskjed om noen ny utbetalingsdato. Siden skatteoppgjøret var klart nesten 2 uker før oppgitt tid, regner jeg med at utbetalingen også kommer tidligere enn angitt. Men uansett, det er ikke lenge til 25. 0 Siter
Gjest EnSomHarPrøvd Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Siden du har sett spørsmålet stillt her inne 40 ganger eller mer (forøvrig en sterk overdrivelse) og antagelig vet svaret - hadde det holdt med det fantastisk tilsvar *S* Applaus 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.