Gå til innhold

når kommer skattepengene?

Anbefalte innlegg

Gjest venter utålmodig
Skrevet

noen som vet ca dato??

Gjest Masmasmas over hele linja
Skrevet

Herregud, dette må være ca. 40. gang dette spørsmålet blir stilt her inne iløpet av de siste to ukene.

Ta et kjapt overblikk på de seneste trådene (senest en tidligere i dag), så finner du svaret.

Gjest fant ikke jeg,men...
Skrevet

Herregud, dette må være ca. 40. gang dette spørsmålet blir stilt her inne iløpet av de siste to ukene.

Ta et kjapt overblikk på de seneste trådene (senest en tidligere i dag), så finner du svaret.

ingen som tvinger deg til å lese eller svare.fant ikke samme spørsmål i dag jeg.

Gjest Masmasmas over hele linja
Skrevet

ingen som tvinger deg til å lese eller svare.fant ikke samme spørsmål i dag jeg.

Neida, bare ti innlegg nedenfor denne tråden. Bruk øya til det de er ment for.

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Neida, bare ti innlegg nedenfor denne tråden. Bruk øya til det de er ment for.

det var da en unødvendig kommentar. Hun stilte et høflig spørsmål, ikke for mye å forlange at hun får det samme tilbake!

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

ser under tråden: "Når kommer" :)

pengene er rett rundt hjørnet :)

Gjest krakradada
Skrevet

Siden du har sett spørsmålet stillt her inne 40 ganger eller mer (forøvrig en sterk overdrivelse) og antagelig vet svaret - hadde det holdt med det :)

Gjest venter utålmodig
Skrevet

ser under tråden: "Når kommer" :)

pengene er rett rundt hjørnet :)

takk for svar:)

Skrevet

Det lurer jeg også på. På skatteetaten.no står det følgende: "Skatteoppgjøret er klart onsdag 25. juni. Tilgodebeløp blir utbetalt kort tid etter". Det er imidlertid over en uke siden jeg fikk melding om at skatteoppgjøret var klart, men jeg har ikke fått beskjed om noen ny utbetalingsdato. Siden skatteoppgjøret var klart nesten 2 uker før oppgitt tid, regner jeg med at utbetalingen også kommer tidligere enn angitt. Men uansett, det er ikke lenge til 25.

Gjest EnSomHarPrøvd
Skrevet

Siden du har sett spørsmålet stillt her inne 40 ganger eller mer (forøvrig en sterk overdrivelse) og antagelig vet svaret - hadde det holdt med det :)

fantastisk tilsvar *S*

Applaus :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...