Gjest passe irriterende Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Dårlig start på ferien. Har en to år gammel Octavia som var helt finn på service i høst. På turen i dag var den ikke god. Når vi kjørte i 80 eller mer ville den ikke akselerere hverken på 4. eller 5. gear. Det er en turbodiesel. Det kom feilmelding om noe med motor, kjør nærmeste verksted. Den kommer seg på verksted i morgen, men er det noen som har opplevd lignende og vet hva det kan være? Og om det går på garanti? 0 Siter
Gjest passe irriterende Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Antagelig luftmengdemåleren som svikter. Har lest om det nå og det stemmer helt sikkert. Tror du det går på garantien når bilen er 2,5 år og har gått 30 000 km??? 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Har lest om det nå og det stemmer helt sikkert. Tror du det går på garantien når bilen er 2,5 år og har gått 30 000 km??? Det ville jeg i alle fall ha prøvd meg på, for det er litt for tidlig at noe sånt skal ryke etter så kort tid. Jeg hadde nok presset på ganske hardt på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.