Lillemus Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Når jeg jogger så kan jeg godt jogge 5 km uten å være særlig anpusten i det hele tatt, det er lårene og leggene det skorter på. Selvfølgelig får jeg sterkere lår av å jogge mer, men hva annet kan jeg gjøre? Sykle med litt motstand regner jeg med er fin trening og det skal jeg få lagt inn noen ganger i uka så lenge vi ikke er bortreist i alle fall. Har egentlig lite trapper å gå så der er det ikke noe å hente. Vekter og knebøy? Har et mål for meg selv i løpet av sommeren, men skal jeg klare å jogge det så må jeg ha litt mer utholdenhet i lår og legger ser det ut til. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Syng hele Laurenzia-sangen en gang pr dag - med alle knebøy som hører med :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2008 Forfatter Skrevet 22. juni 2008 Syng hele Laurenzia-sangen en gang pr dag - med alle knebøy som hører med :-) Hvilken sang er det? Lenke? 0 Siter
....AV Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Knebøy er jo bra, vanlige knebøy eller utfallsknebøy. Ellers er det bra trening for lår og legger å gå/løpe i motbakke. Prøv å legge inn noen økter med bakkeintervaller. 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Intervalltrening i bakke Smertefullt og effektivt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Hvilken sang er det? Lenke? Fant en tysk versjon her: Og jeg hadde et innlegg i en tråd om denne sangen i vinter: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3824216 Du må lese flere av innleggene mine i den tråden - for å lese hele teksten. Melodien er den samme som på youtube. Vi pleier ikke å klappe, men holde hverandre i hendene, og ta dype knebøy! 0 Siter
skal Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Syng hele Laurenzia-sangen en gang pr dag - med alle knebøy som hører med :-) LOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.