Gå til innhold

Jeg blir rent nostalgisk her ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spilte for noen kvelder siden, og fikk vel bare rundt 61 som pers! ;-)

Gjest togli
Skrevet

Jeg spilte for noen kvelder siden, og fikk vel bare rundt 61 som pers! ;-)

Noe som synes å funke, er å sette muspekeren ved 7-tallet. Jeg får iallefall flere poeng da..uvisst hvorfor ;-)

Gjest Lara P
Skrevet

Å,guri.Jeg bare elsket kronespillene.Kjente nostalgien strømme gjennom blodet jeg også. Bryr/brydde meg ikke om andre automater.Gleden av å vinne 7-eren var enorm:-) For ikke å snakke om 5-eren på sidene,de var jo en utfordring da. Nei nå må jeg tilbake og spille litt til....

Gjest togli
Skrevet

Å,guri.Jeg bare elsket kronespillene.Kjente nostalgien strømme gjennom blodet jeg også. Bryr/brydde meg ikke om andre automater.Gleden av å vinne 7-eren var enorm:-) For ikke å snakke om 5-eren på sidene,de var jo en utfordring da. Nei nå må jeg tilbake og spille litt til....

Hehe, bare du ikke slår rekorden min, så!!!!!!!!!!!!!! ;-)

mariaflyfly
Skrevet

Hehe, bare du ikke slår rekorden min, så!!!!!!!!!!!!!! ;-)

Hvorfor måtte du dra opp den linken jeg hadde fortrengt?! Nå blir jeg sittende med det dumme spillet. Klarte akkurat 59. :)

Skrevet

Ååååå, det var da en voldsomt høy sum da, jeg sitter her med 61 som rekord, i natt spilte jeg masse fordi jeg lot min sjuåring prøve et par spill, og han slo rekorden min!

Nå er jeg vel nødt til å slå din da, enda bra ferien har startet og det er dårlig vær...

Skrevet

Noe som synes å funke, er å sette muspekeren ved 7-tallet. Jeg får iallefall flere poeng da..uvisst hvorfor ;-)

Aha - sleipe triks, altså! :-)

Ps: Jge hadde en tråd om akkurat samme kronespillside for noen dager siden;-)

Nå må jeg spille litt! *he he*

Gjest togli
Skrevet

Hvorfor måtte du dra opp den linken jeg hadde fortrengt?! Nå blir jeg sittende med det dumme spillet. Klarte akkurat 59. :)

Sorry, det var ikke meningen :-/

Gjest togli
Skrevet

Ååååå, det var da en voldsomt høy sum da, jeg sitter her med 61 som rekord, i natt spilte jeg masse fordi jeg lot min sjuåring prøve et par spill, og han slo rekorden min!

Nå er jeg vel nødt til å slå din da, enda bra ferien har startet og det er dårlig vær...

Neida, neida, jeg setter bare pris på å ha rekorden min for meg sjøl ;-P

Skrevet

Hjalp ikke det spøtt her i hvertfall, for jeg fikk bare 34*S*

Gjest togli
Skrevet

Aha - sleipe triks, altså! :-)

Ps: Jge hadde en tråd om akkurat samme kronespillside for noen dager siden;-)

Nå må jeg spille litt! *he he*

*gulp*

Jeg som trodde jeg fulgte godt nok med ;-)

Gjest togli
Skrevet

Hjalp ikke det spøtt her i hvertfall, for jeg fikk bare 34*S*

Jaja, bare seks kroner tapt ;-)

Gjest lottogevinst neste!
Skrevet

Har vunnet 188 kr, men spilt for 230 , det går i minus her gitt :(

Gjest togli
Skrevet

Har vunnet 188 kr, men spilt for 230 , det går i minus her gitt :(

De fleste av oss prøver "kronerulling".

Gjest kronerulling da!
Skrevet

De fleste av oss prøver "kronerulling".

*ler*

okda..

Gjest togli
Skrevet

*ler*

okda..

Huff da, var ikke meningen at du skulle lande så hardt og brutalt ;-P

candyqueen_83
Skrevet

Vi har en sånn automat i stua :P men artigere og mindre slitsomt å spille på nett. Slipper å putte på penger hele tida ;O)

Gjest togli
Skrevet

Vi har en sånn automat i stua :P men artigere og mindre slitsomt å spille på nett. Slipper å putte på penger hele tida ;O)

Jøss! Har dere?? Hvordan i all verden har dere fått til det? Og hjelper det å trene på å treffe - eller er det snakk om flaks/uflaks?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...