morsan Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 *gulp* Jeg som trodde jeg fulgte godt nok med ;-) Det gjør da ikke noe:-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Jøss! Har dere?? Hvordan i all verden har dere fått til det? Og hjelper det å trene på å treffe - eller er det snakk om flaks/uflaks? Kjæresten min fikk den i 30-års gave av en kamerat. Kameraten har også en, så han kjøpte en til kjæresten min fordi han var hekta på å spille hver gang han var der Men vi har ikke med stativet da. Den står rett på gulvet. 0 Siter
Gjest Rafens Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Kjæresten min fikk den i 30-års gave av en kamerat. Kameraten har også en, så han kjøpte en til kjæresten min fordi han var hekta på å spille hver gang han var der Men vi har ikke med stativet da. Den står rett på gulvet. Rett på gulvet? Da må dere altså sitte å spille? 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Faren min har et sånt spill, et årntli ett! ) Og en bøtte med gamle kronestykker. Må bare hive på noen kroner og spille litt når jeg går forbi spillet. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Kjæresten min fikk den i 30-års gave av en kamerat. Kameraten har også en, så han kjøpte en til kjæresten min fordi han var hekta på å spille hver gang han var der Men vi har ikke med stativet da. Den står rett på gulvet. Stativ??? Den skal da henge på veggen?! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Kjæresten min fikk den i 30-års gave av en kamerat. Kameraten har også en, så han kjøpte en til kjæresten min fordi han var hekta på å spille hver gang han var der Men vi har ikke med stativet da. Den står rett på gulvet. Artig:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Faren min har et sånt spill, et årntli ett! ) Og en bøtte med gamle kronestykker. Må bare hive på noen kroner og spille litt når jeg går forbi spillet. ) Det høres artig ut:) Jeg får ta til takke med nettversjonen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Stativ??? Den skal da henge på veggen?! Kan godt hende den skal henge på veggen. Trodde det var stativ jeg. Var ikke så gammal selv da de stod i butikkene 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Rett på gulvet? Da må dere altså sitte å spille? Vi spiller ikke akkurat ofte da. Men alle unger som kommer på besøk blir jo helt i hundre, og for dem er det jo greit å sitte på gulvet ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Hjalp ikke det spøtt her i hvertfall, for jeg fikk bare 34*S* 55 her! *flink* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.