Gå til innhold

Jeg blir rent nostalgisk her ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*gulp*

Jeg som trodde jeg fulgte godt nok med ;-)

Det gjør da ikke noe:-)

candyqueen_83
Skrevet

Jøss! Har dere?? Hvordan i all verden har dere fått til det? Og hjelper det å trene på å treffe - eller er det snakk om flaks/uflaks?

Kjæresten min fikk den i 30-års gave av en kamerat. Kameraten har også en, så han kjøpte en til kjæresten min fordi han var hekta på å spille hver gang han var der :P Men vi har ikke med stativet da. Den står rett på gulvet.

Gjest Rafens
Skrevet

Kjæresten min fikk den i 30-års gave av en kamerat. Kameraten har også en, så han kjøpte en til kjæresten min fordi han var hekta på å spille hver gang han var der :P Men vi har ikke med stativet da. Den står rett på gulvet.

Rett på gulvet? Da må dere altså sitte å spille?

Skrevet

Faren min har et sånt spill, et årntli ett! :o) Og en bøtte med gamle kronestykker. Må bare hive på noen kroner og spille litt når jeg går forbi spillet. :o)

Skrevet

Stativ??? Den skal da henge på veggen?!

Gjest togli
Skrevet

Artig:)

Gjest togli
Skrevet

Faren min har et sånt spill, et årntli ett! :o) Og en bøtte med gamle kronestykker. Må bare hive på noen kroner og spille litt når jeg går forbi spillet. :o)

Det høres artig ut:)

Jeg får ta til takke med nettversjonen ;)

candyqueen_83
Skrevet

Stativ??? Den skal da henge på veggen?!

Kan godt hende den skal henge på veggen. Trodde det var stativ jeg. Var ikke så gammal selv da de stod i butikkene :P

candyqueen_83
Skrevet

Rett på gulvet? Da må dere altså sitte å spille?

Vi spiller ikke akkurat ofte da. Men alle unger som kommer på besøk blir jo helt i hundre, og for dem er det jo greit å sitte på gulvet :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hjalp ikke det spøtt her i hvertfall, for jeg fikk bare 34*S*

55 her!

*flink*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...