Gå til innhold

Hvordan kjennes nyrebekkenbetennelse ut?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Jeg er smådårlig i magen. Vondt helt nederst i magen (ved eggstokkene?). Kjennes som luftsmerter. Av og på vondt omtrent der nyrene ligger i ryggen (likt på begge sider). Synes jeg går oftere på do for å tisse enn normalt. Ikke vondt å tisse. Ikke feber.

Hva kan dette være?

Gjest dritvondt!
Skrevet

det kjennes ut som kniver i regionen bak, med strømninger foran.... omtrent som rier (bare her er det ikke noe barn å se frem til)

Er omtrent det verste jeg har kjent noen gang.

Gjest togli
Skrevet

det kjennes ut som kniver i regionen bak, med strømninger foran.... omtrent som rier (bare her er det ikke noe barn å se frem til)

Er omtrent det verste jeg har kjent noen gang.

Det kjennes litt ut som rier foran, ja, men er ikke spesielt vondt bak... ennå iallefall *gulp*

Jeg ser det an til imorgen og er jeg verre da, så blir det nok en tur til legen...

Gjest dritvondt!
Skrevet

Det kjennes litt ut som rier foran, ja, men er ikke spesielt vondt bak... ennå iallefall *gulp*

Jeg ser det an til imorgen og er jeg verre da, så blir det nok en tur til legen...

håper du får en god natt søvn på tross av smerter.

Gjest togli
Skrevet

håper du får en god natt søvn på tross av smerter.

Jeg har en healingmann her hjemme, så han får bort smertene - men årsaken tviler jeg han klarer å fikse ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...