Gjest togli Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Jeg er smådårlig i magen. Vondt helt nederst i magen (ved eggstokkene?). Kjennes som luftsmerter. Av og på vondt omtrent der nyrene ligger i ryggen (likt på begge sider). Synes jeg går oftere på do for å tisse enn normalt. Ikke vondt å tisse. Ikke feber. Hva kan dette være? 0 Siter
Gjest dritvondt! Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 det kjennes ut som kniver i regionen bak, med strømninger foran.... omtrent som rier (bare her er det ikke noe barn å se frem til) Er omtrent det verste jeg har kjent noen gang. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 det kjennes ut som kniver i regionen bak, med strømninger foran.... omtrent som rier (bare her er det ikke noe barn å se frem til) Er omtrent det verste jeg har kjent noen gang. Det kjennes litt ut som rier foran, ja, men er ikke spesielt vondt bak... ennå iallefall *gulp* Jeg ser det an til imorgen og er jeg verre da, så blir det nok en tur til legen... 0 Siter
Gjest dritvondt! Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 Det kjennes litt ut som rier foran, ja, men er ikke spesielt vondt bak... ennå iallefall *gulp* Jeg ser det an til imorgen og er jeg verre da, så blir det nok en tur til legen... håper du får en god natt søvn på tross av smerter. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. juni 2008 Skrevet 22. juni 2008 håper du får en god natt søvn på tross av smerter. Jeg har en healingmann her hjemme, så han får bort smertene - men årsaken tviler jeg han klarer å fikse ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.