Gå til innhold

ligge-stilling om natt-dere med langt hår

Anbefalte innlegg

Gjest lengter etter langt hår
Skrevet

et dumt spørsmål:hvordan er håret deres når dere legger dere??se bort ifra shampo,balsam,hårkurer,men hva mer??

evt menn som leser dette kan jo gi svar på om en kvinnes hårstell har så mye å si

Skrevet

Helt vanlig utslått, ofte legger jeg meg med vått hår siden jeg gjerne dusjer på kvelden. :o) Hvorfor skulle jeg gjøre noe spesielt med håret mitt når jeg legger meg bare fordi det er langt?

Skrevet

Jeg pleier å sove på ryggen med hodet vendt mot siden, og sluttet ikke med det nå etter jeg klippet av 30 cm av håret.

Dumt spørsmål? Hvorfor synes du det?

Skrevet

Er visst litt trøtt, du spurte etter liggestilling ja - jeg veksler mellom å ligge på ryggen og både på venstre og høyre side. Nå har jeg ikke kjempekjempelangt hår, men det når nedenfor bh'en på ryggen i alle fall. Kan ikke huske at jeg har våknet av at håret har sittet fast under meg.

Gjest minnah
Skrevet

Hvor jeg "gjør av" håret, mener du? Har aldri likt å ligge på håret, så når jeg ligger på ryggen drar jeg det opp eller til siden.

Hender jeg sover med hårstrikk...

Skrevet

Kvinnens hårstell har noe å si, det er fint å se på vakkert hår.

Men om det er så velstelt om morgenen bryr jeg meg ikke noe om, det får da være måte på forfengelighet også. Jeg hadde stusset om håret så like fint ut om morgenen som da hun la seg.

Forøvrig kan det være sexy med litt rufsete hår om morgenen også:-)

Skrevet

Kvinners hårstell er (relativt) viktig.

Eg syns mange kvinner vasker håret for sjelden, fett hår er ikkje noe pent.

Ellers holder det lenge med å klippe håret med jevne mellomrom, og att det blir børstet daglig.

Skrevet

Men om det er så velstelt om morgenen bryr jeg meg ikke noe om, det får da være måte på forfengelighet også. Jeg hadde stusset om håret så like fint ut om morgenen som da hun la seg.

''Forøvrig kan det være sexy med litt rufsete hår om morgenen også:-)''

Knullesveis er da søtt? ;o)

Skrevet

Jeg liker best å ha det i en strikk om natta. Det hender jeg sover med det løst, men da blir det så flokete at det er en gru.

Gjest Elextra
Skrevet

Skjønner ikke helt problemet, jeg ligger ikke annerledes på natten om jeg har langt eller kort hår.

Nå har jeg halvlangt og veksler mellom å ligge på ryggen, på siden og på magen. Sovner vel oftest på siden, men ingen regel uten unntak. Dessuten snur jeg meg i søvne/halvsøvne.

Skrevet

''Forøvrig kan det være sexy med litt rufsete hår om morgenen også:-)''

Knullesveis er da søtt? ;o)

Ja, ikke sant?

Gjest mora2
Skrevet

Jeg ligger på siden. Med håret i enten flette eller strikk.

:0)

Skrevet

Hehe :-)

Jeg har veldig langt hår, og en seng med sprinkel-hodegjerde

--> slenger håret mellom to av sprinklene slik at det blir liggende "bak" og "bort".

Og sørger for at det alltid er rent bak senga, så jeg slipper hybelkaniner i håret!

Skrevet

''Men om det er så velstelt om morgenen bryr jeg meg ikke noe om,''

Dette får meg til å tenke på Dynastiet i hine hårde dager - der våknet de opp nysminket, nyfrisert, og uten en eneste skrukk på silkelakenet de hadde over kroppen;-)

Skrevet

Jeg har ihvertfall aldri hatt så langt hår at jeg har vært nødt til å ta spesielle hensyn om natta. Mitt har max gått ned til brystet.

Heller ikke søsteren min, som på det lengste hadde hår nesten ned til rumpa, og attpåtil super.tykt, har gjort noe spesielt om natta, så det varierer vel fra person til person om man føler seg mest bekvem med strikk eller flette el lign?

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe :-)

Jeg har veldig langt hår, og en seng med sprinkel-hodegjerde

--> slenger håret mellom to av sprinklene slik at det blir liggende "bak" og "bort".

Og sørger for at det alltid er rent bak senga, så jeg slipper hybelkaniner i håret!

''Og sørger for at det alltid er rent bak senga, så jeg slipper hybelkaniner i håret!''

Ja, du må _virkelig_ ha langt hår :D.

Skrevet

''Og sørger for at det alltid er rent bak senga, så jeg slipper hybelkaniner i håret!''

Ja, du må _virkelig_ ha langt hår :D.

Eventuelt ekstremt lav seng, har hørt om dem som nesten bare sover på en stråmatte;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Eventuelt ekstremt lav seng, har hørt om dem som nesten bare sover på en stråmatte;-)

Hehe, kanskje det.

Vår seng er ganske høy, tipper det er min. 40 cm. til gulvet, om om håret skal subbe i gulvet når man ligger avslappet på puten må vel håret gå _minst_ til baken?

Skrevet

''Men om det er så velstelt om morgenen bryr jeg meg ikke noe om,''

Dette får meg til å tenke på Dynastiet i hine hårde dager - der våknet de opp nysminket, nyfrisert, og uten en eneste skrukk på silkelakenet de hadde over kroppen;-)

Hehe, det vil jeg tro ja. Jeg skjønner enda bedre nå at jeg ikke gikk glipp av noe den gangen Dynastiet gikk. Jeg har ikke sett på en hel episoden noen gang. Antagelig har jeg kun 10 minutter tilsammen foran Dynasti-skjermen.

Skrevet

Hehe, det vil jeg tro ja. Jeg skjønner enda bedre nå at jeg ikke gikk glipp av noe den gangen Dynastiet gikk. Jeg har ikke sett på en hel episoden noen gang. Antagelig har jeg kun 10 minutter tilsammen foran Dynasti-skjermen.

Ja, jeg fikk ikke sett så mye jeg heller, for de la det til lørdager og jeg hadde helgejobb. Men så mener jeg å huske at det ble flyttet til midt i uka, og da m¨åtte jeg jo se! ;-)

Vi hadde bare én kanal (altså ikke engang svensk TV), så vi så vel på det meste....;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...