Gå til innhold

ligge-stilling om natt-dere med langt hår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, kanskje det.

Vår seng er ganske høy, tipper det er min. 40 cm. til gulvet, om om håret skal subbe i gulvet når man ligger avslappet på puten må vel håret gå _minst_ til baken?

Hehe :-)

Håret rekker meg til over nesten over rumpa, og senga er ikke av de høyeste, du sitter noe lavere enn på en stol.

Men egentlig var det nok litt spøkefullt sagt ;-) Samboer'n synes det ser usannsynlig teit ut, så det faller ofte noen råfestlige kommentarer...

Gjest hårekza
Skrevet

Jeg ligger i grunn både på magen, ryggen og siden.... alt ettersom, men trives best på siden i sammenkrøket stilling. Driter egentlig i håret om natta, så jeg ser ut som en høysåte på håret om morgenen :D

Modeller pleier visstnok å ligge med hårnett og hodet utenfor sengekanten for å beholde frisyren sin ;-)

Ellers så er det best for meg å ligge med en slapp flette om natta så ikke håret floker seg.

Gjest Har ikke hatt lengre noen gang enn til livet
Skrevet

Har aldri gjort noe spesiellt. Liker å legge håret litt oppå pute, dra det vekk fra nakken og legge det oppover puta liksom, men det dras jo hit og dit om natten da.

Men har ikke vært noe problem.

Om morgenen så grer jeg håret, er ikke noe mer styr enn om jeg ligger med flette.

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med spørsmålet, men jeg prøver å svare så godt jeg kan.

Jeg har hatt hår i varierende lengder av langt. Alt fra ned til rumpa til skulderkort.

Når jeg legger meg så børster jeg gjennom håret først. Så legger jeg hodet på pute og legger håret litt oppover slik at nakken får "puste" litt.

I løpet av natta flytter jeg jo på meg, men håret har en tendens til å ligge litt oppover puta stort sett hele tiden, så jeg antar jeg "passer på det" i søvne.

Om morgenen vasker jeg det, hvis det trengs, eller jeg bare børster gjennom det og evt. setter det opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...