Gjest hva synes gutta da?? Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 har brystvorter som gpr innover,og lurer på hva gutta boys synes om dette 0 Siter
Gjest hva synes gutta da?? Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 turn-off???noen som kjenner til andre i saamme situasjon som har FUNKET 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Liker jeg formen på puppene ellers så vil jeg ikke si at det er noe problem. Ikke minst så betyr det svært mye hvem puppene sitter på. Det hjelper ikke å ha verdens fineste pupper, hvis jeg ikke orker jenta dem sitter på. Men nå er det ikke akkurat puppene jeg gifter meg med heller, så det er nok andre ting som er viktigere. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Guttaboys på rundt 20 år syns sikkert dette er viktig, eg er "noe" eldre og syns dette ikkje har noen betydning hverken positivt eller negativt. 0 Siter
nick Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Hva mener du, innover? Brystvorter kan da ikke gro innover? Flate, javel, men innover? Bilde? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Ingen av mine kjærester har noen gang sagt noe negativt om mine innovervendte brystvorter 0 Siter
Gjest En voksen dame Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det var absolutt ingen som klaget på det i min ungdom, ikke mannen min i dag heller. Når man er opphisset kommer de jo ut så. Leste et sted at man kan operere det ganske enkelt, men at det ka n gå ut over følsomheten. Det finnes også noe man kan sette på de som skal suge de ut, brukes før fødsel for å forberede seg. I det hele tatt er det veldig trist å tenke på hvor lite fornøyd man er med kroppen sin, når den er aller yngst og penest. Skulle gitt mye for å hatt den kroppen i dag ja...... 0 Siter
Gjest En voksen dame Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Guttaboys på rundt 20 år syns sikkert dette er viktig, eg er "noe" eldre og syns dette ikkje har noen betydning hverken positivt eller negativt. Ikke de jeg traff. Og gutta boys har vel egne komplekser de funderer på. Som er den for liten? Får jeg den opp? Er jeg god nok i senga? Kommer jeg til å miste håret osv, osv...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.