Gjest LotteErSur Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Noen bilder på D server'n har vi i god behold, resten er gått åt skogen. Min mann gjorde noe helt idiotisk, og alt som lå på begge brukere på maskinen, er forsvunnet ((( Hva gjør vi? Vi har ingenting; mailadresser, dokumenter... Hva gjør vi? 0 Siter
citoyen Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Tar backup neste gang? Avhengig av hva som har skjedd kan det være mulig å hente fram igjen det som er borte. Skru av maskinen, ikke gjør noe mer med den, og lever den til en datakyndig person for å prøve å redde dataene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det finnes et gjenopprettingstidspunkt på pc'n, men om du setter den tilbake til det punktet så mister du uansett alt som er lagret/gjort etter det tidspunktet ble satt da. Og om det ikke har vært endret siden maskina var ny så er det jo ingen hjelp i det. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det finnes et gjenopprettingstidspunkt på pc'n, men om du setter den tilbake til det punktet så mister du uansett alt som er lagret/gjort etter det tidspunktet ble satt da. Og om det ikke har vært endret siden maskina var ny så er det jo ingen hjelp i det. Men et gjenopprettingspunk gjør jo ikke at f. eks bilder som er slettet dukker opp igjen. Gjenopprettinga går på installasjoner og systemoppsett. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Men et gjenopprettingspunk gjør jo ikke at f. eks bilder som er slettet dukker opp igjen. Gjenopprettinga går på installasjoner og systemoppsett. Ah... Der ser du hvor mye jeg kan. 0 Siter
Gjest LotteErSur Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Eksakt hva gjorde han? Det vet han vel ikke heeelt. Det kom opp div bokser med "yes" og "no", og han var passe lei, og leste ikke innholdet. Han klikket i vei, en smule for kjapt, og snipp-snapp-snute = alt er vekk. ##¤%%& 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Ah... Der ser du hvor mye jeg kan. Det fine med å kunne lite om noe er at man da kan lære mye. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.