Gå til innhold

Ønsker tips til synske i Bergen

Anbefalte innlegg

Gjest SkeptiskS
Skrevet

Jeg har lyst til å gå å møte en synsk (vet ikke om jeg tror helt på det da) har søkt på nettet, men er vanskelig å velge en, har dere hørt om noen som har hatt rett? Jeg ønsker ikke å vite ting om fremtiden som feks blir jeg rik eller gift, jeg ønsker å få vite mer om hva som skjer rundt meg nå og hva jeg bør gjøre.

De er vel mer seriøse de som man treffer en de man ringer til?

Gjest blablablabla1
Skrevet

Høres mer ut som om du kan ringe en spåtelefon hvis det er disse tingene du ønsker svar på. Meg bekjent jobber ikke synske/healere på denne måten.

Dessuten kan du jo like gjerne spørre meg. Om du blir gift - se det er opp til deg og selvsagt kommer det mye ann på om du treffer den rette :) Om du blir rik? Vel du kan jo jobbe alt du makter og gjennom det forsøke og oppdrive litt ekstra grunker (ikke rik, men du har det lille ekstra), du kan selvsagt hive deg ut i noe illegale greier (kan ende med noen ekstra kroner - men som oftes blir noe annet utfallet) . Eller du kan satse på en karriere som lykkejeger og kaste deg over en med mye penger og med en realtivt høy alder. Vinne mye i Lotto gjør du ikke - et par mill er vel ikke det samme som rik heller ;)

Synske i Bergen kjenner jeg ikke noe til :)

Gjest tralalalalala
Skrevet

Høres mer ut som om du kan ringe en spåtelefon hvis det er disse tingene du ønsker svar på. Meg bekjent jobber ikke synske/healere på denne måten.

Dessuten kan du jo like gjerne spørre meg. Om du blir gift - se det er opp til deg og selvsagt kommer det mye ann på om du treffer den rette :) Om du blir rik? Vel du kan jo jobbe alt du makter og gjennom det forsøke og oppdrive litt ekstra grunker (ikke rik, men du har det lille ekstra), du kan selvsagt hive deg ut i noe illegale greier (kan ende med noen ekstra kroner - men som oftes blir noe annet utfallet) . Eller du kan satse på en karriere som lykkejeger og kaste deg over en med mye penger og med en realtivt høy alder. Vinne mye i Lotto gjør du ikke - et par mill er vel ikke det samme som rik heller ;)

Synske i Bergen kjenner jeg ikke noe til :)

Hn skrev vel at hn _ikke_ ønsket å vite om hn ble rik eller gift, men andre ting :)

Gjest blablablabla1
Skrevet

Hn skrev vel at hn _ikke_ ønsket å vite om hn ble rik eller gift, men andre ting :)

Ja der ser du - vet du om noen som kan lære meg og lese hehehe

Gjest tralalalalala
Skrevet

Ja der ser du - vet du om noen som kan lære meg og lese hehehe

Hehe, nope... I alle fall ikk i Bergen (men det var du vel heller kanskje ikke ute etter) :)

Gjest blablablabla1
Skrevet

Hehe, nope... I alle fall ikk i Bergen (men det var du vel heller kanskje ikke ute etter) :)

Hehehehe blir mer og mer kaos detta - jeg er ikke innleggskriver - jeg er den som leste innlegget dårlig og svarte på det jeg trodde stod der - men som da ikke sto der. Kanskje jeg egentlig bare trenger og skjerpe meg hehehe. Fortsatt god kveld :)

Gjest tralalalalala
Skrevet

Hehehehe blir mer og mer kaos detta - jeg er ikke innleggskriver - jeg er den som leste innlegget dårlig og svarte på det jeg trodde stod der - men som da ikke sto der. Kanskje jeg egentlig bare trenger og skjerpe meg hehehe. Fortsatt god kveld :)

Hehe, jeg vet jo at du ikke er det :) Du ville vel selv ha visst hva du søkte etter...

Men du har helt rett, nå begynner det å bli bare kaos. Og vi blir vel snart beskyldt for å ha ødelagt tråden til den stakkars innlegsstarteren, så kanskje vi skal gi oss :)

Gjest blablablabla1
Skrevet

Hehe, jeg vet jo at du ikke er det :) Du ville vel selv ha visst hva du søkte etter...

Men du har helt rett, nå begynner det å bli bare kaos. Og vi blir vel snart beskyldt for å ha ødelagt tråden til den stakkars innlegsstarteren, så kanskje vi skal gi oss :)

Ja vi får skjerpe oss begge to :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...