Gjest want money! Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Tidligere har jeg fått dem rundt st. hans, men jeg har ikke fått de på konto ennå. Kommer de i dag? Eller er det forsinkelser? Syns jeg leste noe om streik for en stund siden? Og det stemmer at vi slapp å sende inn selvangivelsen i år om vi ikke hadde endringer, at å ikke sende inn gjaldt som å godkjenne den forhåndsutfylte? 0 Siter
Gjest førevar Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 for noen kjefter på deg for å spørre om det samme som 40 andre har gjort (ifølge noen) så kan jeg fortelle deg at de kommer i løpet av uken 0 Siter
Gjest want money! Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 for noen kjefter på deg for å spørre om det samme som 40 andre har gjort (ifølge noen) så kan jeg fortelle deg at de kommer i løpet av uken Jeg tenkte ikke se på tidligere innlegg Men takk for hjelpen. Håper de kommer i løpet av uka, jeg trenger pengene DESPERAT!!! 0 Siter
Gjest want money! Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg får mine i oktober.....;-) Det gjør mannen min og pga selvstendig næringsdrivende 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det gjør mannen min og pga selvstendig næringsdrivende ''Det gjør mannen min og pga selvstendig næringsdrivende'' Får ikke du dine også i oktober da? Mannen min er selvstendig næringsdrivende, og da ender også jeg opp med skatteoppgjør i oktober. 0 Siter
Spirello Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 På skatteoppgjøret på skatteetaten.no står det 25. juni, altså juni.. Noen får i oktober, så det er ingen selvfølge de kommer på onsdag.. 0 Siter
morsan Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det gjør mannen min og pga selvstendig næringsdrivende Min mann også, og det betyr at jeg også pent må vente på skatteoppgjøret til da. Ref også kommentaren fra ChiengMai nedenfor 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det gjør mannen min og pga selvstendig næringsdrivende Da får du også skattepengene i oktober, for det følges ad. Hilsen 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg tenkte ikke se på tidligere innlegg Men takk for hjelpen. Håper de kommer i løpet av uka, jeg trenger pengene DESPERAT!!! "Du må være oppmerksom på at det ikke er alle skattytere som får skatteoppgjøret i juni, noen vil først få det i oktober." Det gjelder de med store endringer i selvangivelsen og de med en ektefele som er selvstendig næringsdrivende. Hilsen 0 Siter
Gjest want money! Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 ''Det gjør mannen min og pga selvstendig næringsdrivende'' Får ikke du dine også i oktober da? Mannen min er selvstendig næringsdrivende, og da ender også jeg opp med skatteoppgjør i oktober. Men vi giftet oss ikke før i fjor høst, så jeg får kanskje nå? Har i alle fall sett selvangivelsen og at jeg får igjen, mannen min vet ikke hva han får ennå... men neste år må jeg kanskje vente jeg og da? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Men vi giftet oss ikke før i fjor høst, så jeg får kanskje nå? Har i alle fall sett selvangivelsen og at jeg får igjen, mannen min vet ikke hva han får ennå... men neste år må jeg kanskje vente jeg og da? ''Men vi giftet oss ikke før i fjor høst, så jeg får kanskje nå?'' Det er mye mulig. Det er sikkert noe om at hvis dere giftete dere etter den og den datoen så lignes dere hver for dere, men det kan jeg ikke så mye om. 0 Siter
morsan Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Men vi giftet oss ikke før i fjor høst, så jeg får kanskje nå? Har i alle fall sett selvangivelsen og at jeg får igjen, mannen min vet ikke hva han får ennå... men neste år må jeg kanskje vente jeg og da? ''Men vi giftet oss ikke før i fjor høst'' Hovedregelen er at bare ektefeller som har giftet seg før 1. november året før inntektsåret skal lignes samlet, dvs at dersom dere giftet dere etter 1. november 2006, skal dere lignes hver for seg og du kan da normalt vente skatteoppgjøret nå. Men neste år må du nok vente til høsten, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.