Gå til innhold

Hvem låt er det?

Anbefalte innlegg

Gjest Musikata
Skrevet

Det går en reklame på tv for canal digital (tror jeg) Hvor de spiller en skikkelig bra låt.

Legger til at reklamen inneholder klipp fra en stadion og fotballfans.

Noen som vet hvilken låt jeg snakker om? Og hvem som synger den?

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

9

• frosken

3

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Grøss og gru ja!
Skrevet

Hvem låt?

Tenkte på akkurat det samme...

Gjest fysjameg
Skrevet

Hvem låt?

Det kan du si. Det merkelige er jo at trådstarter skriver "hvilken låt" ned i selve inlegget sitt, så...

Gjest krakradada
Skrevet

Jaja i stedet for og påpeke skrivefeil - prøver jeg og hjelpe deg med det du faktisk spørr om :)

Gjest fysjameg
Skrevet

Jaja i stedet for og påpeke skrivefeil - prøver jeg og hjelpe deg med det du faktisk spørr om :)

Det er godt det finnes noen snille mennesker her inne også ;-)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Hvem låt?

Kanskje "sin" falt ut?

Trådstarter vet jo åpenbart hvordan man skriver det, jf. selve innlegget.

(ellers syns jeg bare det er stas om noen retter stavefeil, både hos meg og andre)

Er ihvertfall ikke vondt ment når jeg gjør det :)

Skrevet

HVILKEN låt - du klarte det jo senere i innlegget.-)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

HVILKEN låt - du klarte det jo senere i innlegget.-)

Prøver igjen jeg:

(det er jo mulig jeg har rett)

Kanskje "sin" falt ut?

Trådstarter vet jo åpenbart hvordan man skriver det, jf. selve innlegget.

(ellers syns jeg bare det er stas om noen retter stavefeil, både hos meg og andre)

Er ihvertfall ikke vondt ment når jeg gjør det :)

Gjest krakradada
Skrevet

Det er godt det finnes noen snille mennesker her inne også ;-)

Det er jo snilt at man ønsker at folk skal skrive riktig også - men det holder jo sikkert at en påpeker det ;)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Det er jo snilt at man ønsker at folk skal skrive riktig også - men det holder jo sikkert at en påpeker det ;)

Var det én du mente? hihi ;)

Skrevet

Joda, men siden jeg helt tydelig har svart hovedinnlegger, så har jeg kanskje ikke lest alle svarene?

Gjest krakradada
Skrevet

Var det én du mente? hihi ;)

Ja hehe. Men jeg vet faktisk ikke hvordan jeg får til den der tøddelen den jeg :) Kan du være snill og hjelpe meg kanskje?

Gjest krakradada
Skrevet

Joda, men siden jeg helt tydelig har svart hovedinnlegger, så har jeg kanskje ikke lest alle svarene?

Det er det bare du som vet svaret på :)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Ja hehe. Men jeg vet faktisk ikke hvordan jeg får til den der tøddelen den jeg :) Kan du være snill og hjelpe meg kanskje?

Hos meg ligger den rett ved siden pilen som peker mot venstre, rett over "enter" knappen :)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Ifølge linken som Bookworm la ut er svaret på spm ditt:

Whistle & Hum - The Dreamers

Tittel ------- Artist

Skrevet

Det er det bare du som vet svaret på :)

Ja, nettopp:-)

Gjest krakradada
Skrevet

Hos meg ligger den rett ved siden pilen som peker mot venstre, rett over "enter" knappen :)

én - haha! Se det du, nå kan jeg! Takktakk - så snill du er. Jeg garanterer derimot ikke at det ikke dukker opp flere skrivefeil herfra :)

Skrevet

Ifølge linken som Bookworm la ut er svaret på spm ditt:

Whistle & Hum - The Dreamers

Tittel ------- Artist

Jeg har da ikke lagt ut noen link, jeg er bare norsklærer for anledninger og påpeker grammatikkfeil jeg:-)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

én - haha! Se det du, nå kan jeg! Takktakk - så snill du er. Jeg garanterer derimot ikke at det ikke dukker opp flere skrivefeil herfra :)

Bare hyggelig!

Staveleif er det de ferreste som klarer å unngå helt, men er man nyskjerrig nok på hva andre skriver, og intriserer seg for rettskrining så ser man kansje de værste feilene, og kansje sine egne også ;) Noen feiler er værre enn andre. hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...