Gjest tuttamatilda Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg har da ikke lagt ut noen link, jeg er bare norsklærer for anledninger og påpeker grammatikkfeil jeg:-) Beklager så meget. Æres den som æres bør. Det var – krakradada som la inn den linken. 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Ifølge linken som Bookworm la ut er svaret på spm ditt: Whistle & Hum - The Dreamers Tittel ------- Artist Jeg er den som la ut linken - jeg er ikke norsklærer og sikkert ei kløne i norsk gramatikk hehe 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Bare hyggelig! Staveleif er det de ferreste som klarer å unngå helt, men er man nyskjerrig nok på hva andre skriver, og intriserer seg for rettskrining så ser man kansje de værste feilene, og kansje sine egne også Noen feiler er værre enn andre. hihi Hahahahaha - jeg tok poenget 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg er den som la ut linken - jeg er ikke norsklærer og sikkert ei kløne i norsk gramatikk hehe Jeg så det etterpå Har nå gitt deg all ære for å finne svaret 0 Siter
Gjest Grøssoggru Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Bare hyggelig! Staveleif er det de ferreste som klarer å unngå helt, men er man nyskjerrig nok på hva andre skriver, og intriserer seg for rettskrining så ser man kansje de værste feilene, og kansje sine egne også Noen feiler er værre enn andre. hihi ''Bare hyggelig! Staveleif er det de ferreste som klarer å unngå helt, men er man nyskjerrig nok på hva andre skriver, og intriserer seg for rettskrining så ser man kansje de værste feilene, og kansje sine egne også Noen feiler er værre enn andre. hihi'' Færreste, nygjerrig, interessere, rettskriving, kanskje, verste, kanskje, verre. 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 ''Bare hyggelig! Staveleif er det de ferreste som klarer å unngå helt, men er man nyskjerrig nok på hva andre skriver, og intriserer seg for rettskrining så ser man kansje de værste feilene, og kansje sine egne også Noen feiler er værre enn andre. hihi'' Færreste, nygjerrig, interessere, rettskriving, kanskje, verste, kanskje, verre. *ler* DU tok ihvertfall IKKE poenget 0 Siter
Gjest Grøssoggru Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 *ler* DU tok ihvertfall IKKE poenget Joda, men folk her er jo ikke akkurat noen kløppere i rettskriving. Så kanskje greit å vise disse luringene hvordan ting EGENTLIG skrives, istedenfor å lede de enda lengre ut på viddene. 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Jeg så det etterpå Har nå gitt deg all ære for å finne svaret Hehehehe så snill du er 0 Siter
Gjest Musikata Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Prøver igjen jeg: (det er jo mulig jeg har rett) Kanskje "sin" falt ut? Trådstarter vet jo åpenbart hvordan man skriver det, jf. selve innlegget. (ellers syns jeg bare det er stas om noen retter stavefeil, både hos meg og andre) Er ihvertfall ikke vondt ment når jeg gjør det Du har helt rett, ordet sin falt ut 0 Siter
Gjest Musikata Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 HVILKEN låt - du klarte det jo senere i innlegget.-) *ler* det falt nok et ord ut i emnet her ja.... 0 Siter
Gjest Musikata Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Ifølge linken som Bookworm la ut er svaret på spm ditt: Whistle & Hum - The Dreamers Tittel ------- Artist takker og bukker 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Du har helt rett, ordet sin falt ut jippi! Nå ble jeg glad på dine og mine vegne 0 Siter
Gjest krakradada Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 *ler* DU tok ihvertfall IKKE poenget Hehehehehe ler godt her - den personen tok definitivt poenget hehehehe 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Joda, men folk her er jo ikke akkurat noen kløppere i rettskriving. Så kanskje greit å vise disse luringene hvordan ting EGENTLIG skrives, istedenfor å lede de enda lengre ut på viddene. *smiler* Er med på den, og lover å slutte å skrive feil med vilje. 0 Siter
Gjest Musikata Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Det er godt det finnes noen snille mennesker her inne også ;-) Takker så mye... 0 Siter
Gjest Musikata Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 jippi! Nå ble jeg glad på dine og mine vegne *ler* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 ''hvem låt'' ?? *grøsser på ryggen* 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 ''hvem låt'' ?? *grøsser på ryggen* det er redegjort ganske fyldig for at trådstarter glemte "sin" i overskriften. Er jo TYDELIG i selve innlegget at trådstarter vet hvordan det skrives 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 det er redegjort ganske fyldig for at trådstarter glemte "sin" i overskriften. Er jo TYDELIG i selve innlegget at trådstarter vet hvordan det skrives Ah, jeg var kanskje for rask og reagerte bare på overskriften. Ganske mange som bruker ordet hvem i stedet for hvilken, faktisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.