Gå til innhold

Hvem låt er det?

Anbefalte innlegg

Gjest minnah
Skrevet

Joda, men folk her er jo ikke akkurat noen kløppere i rettskriving. Så kanskje greit å vise disse luringene hvordan ting EGENTLIG skrives, istedenfor å lede de enda lengre ut på viddene.

Det heter - å lede deM enda lengre ut på viddene.

DEM - DEM - DEM!!!

;-)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bookworm

9

• frosken

3

• Lillemus

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Hvem låt?

Hehe, skjønner jeg var sent ute med å reagere på dét.

Skrevet

Det kan du si. Det merkelige er jo at trådstarter skriver "hvilken låt" ned i selve inlegget sitt, så...

Merkelig at noen kan glemme et ord i en overskrift?

Skrevet

Jeg har garantert glemt ord i overskrifter flere ganger i løpet av den tiden jeg har vært på DOL.... ;o)

Gjest togli
Skrevet

Jeg har da ikke lagt ut noen link, jeg er bare norsklærer for anledninger og påpeker grammatikkfeil jeg:-)

.....norsklærer for anledninge_r_ .... ? ;-)

Gjest fysjameg
Skrevet

''Bare hyggelig!

Staveleif er det de ferreste som klarer å unngå helt, men er man nyskjerrig nok på hva andre skriver, og intriserer seg for rettskrining så ser man kansje de værste feilene, og kansje sine egne også ;) Noen feiler er værre enn andre. hihi''

Færreste, nygjerrig, interessere, rettskriving, kanskje, verste, kanskje, verre.

nysgjerrig

Gjest tuttamatilda
Skrevet

kjempemerkelig! rett og slett rart! ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har da ikke lagt ut noen link, jeg er bare norsklærer for anledninger og påpeker grammatikkfeil jeg:-)

Pst, det skal være komma foran "jeg" ;).

R'en i anledninger antar jeg bare var en typo ;).

Gjest tuttamatilda
Skrevet

"Jeg har da ikke lagt ut noen link, jeg er bare norsklærer for anledninger og påpeker grammatikkfeil jeg:-)"

Jeg ville ha skrevet:

Jeg har da ikke lagt ut noen link. Jeg er bare norsklærer for anledningen, og påpeker grammatikkfeil jeg.

(Til opplysning: Alle mine innlegg i denne tråden er skrevet i en godmodig og humoristisk tone og skal ikke ses på som annet enn flisespikking)

Tar du utfordringen med å plasser kommaene?

Gjest Elextra
Skrevet

"Jeg har da ikke lagt ut noen link, jeg er bare norsklærer for anledninger og påpeker grammatikkfeil jeg:-)"

Jeg ville ha skrevet:

Jeg har da ikke lagt ut noen link. Jeg er bare norsklærer for anledningen, og påpeker grammatikkfeil jeg.

(Til opplysning: Alle mine innlegg i denne tråden er skrevet i en godmodig og humoristisk tone og skal ikke ses på som annet enn flisespikking)

Mente det jo også humoristisk, og klarte ikke å la være å kommentere kommafeil hos en som kalte seg "norsklærer for anledningen".

Selvfølgelig skal det være komma foran siste jeg'et i setningene dine også.

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Mente det jo også humoristisk, og klarte ikke å la være å kommentere kommafeil hos en som kalte seg "norsklærer for anledningen".

Selvfølgelig skal det være komma foran siste jeg'et i setningene dine også.

Syns rettskriving er sexy jeg :D

Samtidig så går det et klart skille mellom stavefeil og trykkfeil syns nå jeg :)

Gjest Elextra
Skrevet

Syns rettskriving er sexy jeg :D

Samtidig så går det et klart skille mellom stavefeil og trykkfeil syns nå jeg :)

''syns''?

* dåner *

Gjest tuttamatilda
Skrevet

''syns''?

* dåner *

oooooops..... *rødme*

Håper ikke du slo deg.... ;)

Skrevet

Hihi, du snakker om å kaste stein i galsshus,da:-)

*flau*

Gjest tuttamatilda
Skrevet

*flau*

Tror de fleste av oss har knust et glass og to ;)

*trøste*

Skrevet

Jeg ville ha skrevet:

''Jeg har da ikke lagt ut noen link, jeg er bare norsklærer for anledninger og påpeker grammatikkfeil jeg:-)''

Jeg har ikke lagt ut noen link. Jeg er bare norsklærer og anledningen, og påpeker grammatikkfeil, jeg.

R'en var ren tastefeil, manglende komma var ren slurv:-) Og selvfølgelig er det ikke riktig å legge på en smiley til slutt...

Og jeg har heller ikke tatt dine kommentarer negativt;-)

Skrevet

Jeg ville ha skrevet:

Nå skal jeg snart gi meg, dette blir bare verre og verre dette - "norsklærer FOR anledningen", ikke norsklærer OG anledningen"..

Skrevet

.....norsklærer for anledninge_r_ .... ? ;-)

Hehe, ja den er notert og rettet:-) Tastefeil... *flau*

Skrevet

*flau*

Gjøkeredet?

Skrevet

Gjøkeredet?

Nok en flott skrivefeil fra meg der, ser jeg:-)

*vurderer forhåndsvisning før posting av innlegg*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...