frosken Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Prøver å bestemme meg for hvor jeg skal gå i fjellet i sommer. Har tenkt å gå 10-14 dager, fordel om det går an å benytte kollektiv transport fra Oslo til utgangspunktet, liker ikke å "klatre", trives med dagsetapper på 6-8 timer... Noen som har gode turforslag? Gikk på Hardangervidda i fjor, så har tenkt meg et annet område i år. Vurderer Rondane, men har ikke funnet noen rute foreløpig. Det er altfor mye å velge mellom! 0 Siter
Gjest LotteErSur Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Du kan jo gå over alle fjell og knauser opp til Trondheim, så skal jeg bake kake til du kommer på en velfortjent rast på verandaen ;o) 0 Siter
Atene Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Gausdal Vestfjell er visst fint... Gausdal Vestfjell er veldig fint, men ikke til 8-10 dager synes jeg. Det blir for begrenset. Hva med Jotunheimen? Dit skal jeg. 0 Siter
frosken Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Gausdal Vestfjell er veldig fint, men ikke til 8-10 dager synes jeg. Det blir for begrenset. Hva med Jotunheimen? Dit skal jeg. Hvor har du tenkt å starte? 0 Siter
frosken Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Du kan jo gå over alle fjell og knauser opp til Trondheim, så skal jeg bake kake til du kommer på en velfortjent rast på verandaen ;o) Hvorfor er Lotte sur? Fordi hun ikke får gått lang tur? 0 Siter
frosken Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Gausdal Vestfjell er visst fint... Jeg har sett litt på mulighetene for å gå fra Hjerkinn til ca Lillehammer. 0 Siter
....AV Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Forslag fra mannen i sofaen ved siden av meg her: Starte i Meråker og gå nordover langs Kjølen. Veldig fine fjellområder og ikke for bratt. 0 Siter
frosken Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Skrevet 23. juni 2008 Forslag fra mannen i sofaen ved siden av meg her: Starte i Meråker og gå nordover langs Kjølen. Veldig fine fjellområder og ikke for bratt. Spennende forslag :-) Skal sjekke ut litt nærmere. 0 Siter
Atene Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Hvor har du tenkt å starte? Siden jeg har med barn, og er så heldig å ha tilgang til hytte, så tar vi dagsturer, antagelig i området Gjende-Bygdin-Vinstervann. 0 Siter
cathlin Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Forslag fra mannen i sofaen ved siden av meg her: Starte i Meråker og gå nordover langs Kjølen. Veldig fine fjellområder og ikke for bratt. ''Forslag fra mannen i sofaen ved siden av meg her: . .'' Kan jeg også få gode råd fra mannen i sofaen? ;-) 0 Siter
Gjest LotteErSur Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor er Lotte sur? Fordi hun ikke får gått lang tur? Hun er sur fordi vi har hatt tidenes delete på pc'n (( Alt er borte, men jeg skal prøve å hoste opp min gamle e-post i morgen, slik at jeg kan logge på med vanlig nick. Alt forsvant, og maskina har restartet på fabrikkinnstillingene. Det er helt utrolig kjipt... 0 Siter
Gjest LotteErSur Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Hvorfor er Lotte sur? Fordi hun ikke får gått lang tur? Nytt forslag; Meråker - Storerikvollen og inngjennom fjellet og opp i Sylane, Tydal og Røros. 0 Siter
Gjest Utpåturaldrisur Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Nytt forslag; Meråker - Storerikvollen og inngjennom fjellet og opp i Sylane, Tydal og Røros. Åh, det tenkte jeg også på. Over "Sylan" fra Tydalen og over til Røros..... Så vakkert der! :-) 0 Siter
....AV Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 ''Forslag fra mannen i sofaen ved siden av meg her: . .'' Kan jeg også få gode råd fra mannen i sofaen? ;-) Nå er mannen i sofaen på jobb, men han kommer nok tilbake. Han går nok ikke av veien for å gi råd om både det ene og det andre... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jotunheimen er jo utrolig flott, og en behøver jo ikke å bestige toppene om en ikke ønsker. Problemet er at det kan være vel mye folk. Ellers er de jo veldig greie og flinke på Turistforeningens kontor i Torggaten i Oslo; ikke dumt å stikke innom der. 0 Siter
frosken Skrevet 24. juni 2008 Forfatter Skrevet 24. juni 2008 Jotunheimen er jo utrolig flott, og en behøver jo ikke å bestige toppene om en ikke ønsker. Problemet er at det kan være vel mye folk. Ellers er de jo veldig greie og flinke på Turistforeningens kontor i Torggaten i Oslo; ikke dumt å stikke innom der. Jeg har vært innom Turistforeningen, og du har rett i at de både er flinke og hyggelige :-) Er det i Jotumheimen at det er så mye stein? Ideelt sett så kunne jeg tenke meg ikke altfor mye stein å gå på, har råtten rygg som ikke helt liker dette. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har vært innom Turistforeningen, og du har rett i at de både er flinke og hyggelige :-) Er det i Jotumheimen at det er så mye stein? Ideelt sett så kunne jeg tenke meg ikke altfor mye stein å gå på, har råtten rygg som ikke helt liker dette. Ja, det er vel ganske mye stein i Jotunheimen :/. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.