Gå til innhold

Kontaktmuligheter?

Anbefalte innlegg

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Heisann

Jeg har ikke vanket på DOL så veldig lenge, men lenge nok tll at jeg har lært meg visse forkortelser og visse nick.

Jeg har modnes frem til at jeg nå velger å ha ett fast nick (hvis det ikke er noe helt spesielt da)

Så til spørsmålet: Av og til er det noen svar/nick som gjør ekstra inntrykk, og det kunne vært kjekt å utveksle noen ord med vedkommende uten at alle kan se det. Fins det en slik mulighet her på DOL? Og hvordan er det med å legge ut mailadresse i svaret? Er det lovlig?

Skrevet

Det finnes ingen mulighet direkte her på DOL, men mange av oss har opprettet egne hotmailadresser som bare benyttes i DOL-sammenheng:-) Så lenge det er vedkommende som eier mailadressen, så er det ikke noe veien for å legge den ut, har jeg forstått...

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Det finnes ingen mulighet direkte her på DOL, men mange av oss har opprettet egne hotmailadresser som bare benyttes i DOL-sammenheng:-) Så lenge det er vedkommende som eier mailadressen, så er det ikke noe veien for å legge den ut, har jeg forstått...

Takk for svar.

Da har jeg sikret meg adressen sånn in case..... :)

Skrevet

Noen annen anonym kontakt enn e-post finnes ikke her inne nei. Jeg har lagt ut min anonyme e-post-adresse mange ganger og har ikke fått tilsnakk av den grunn. Ikke-anonyme e-post-adresser bør man ikke legge ut.

Skrevet

Ønsker du å maile med noen så kan du jo legge ut et innlegg på meldinger og enten legge ut din adresse og be vedkommende ta kontakt eller at du ber om å få vedkommendes mailadresse.

Det ordner seg nok:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...