Gå til innhold

Problemer med office

Gjest Skjønner ikke hvorfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ryddet pc og lagt inne windows på nytt på stasjon C.

Den andre stasjonen fikk stå.

Når jeg nå skal legge inn officepakka så er det bare problemer. Får beskjed om at det er en feil,, finner ikke noen filer, eller får ikke tilgang på dem, at jeg må sjekke dvdstasjonen, internettilkoblingen osv.

Noen som skjønner hvorfor.

Jeg ønsker ikke å bruke open office for de som har tenkt å foreslå det. Filsystemet der fungerer ikke sammen med vårt vanlige bruk.

Ellers takk for tips.

Skrevet

Det er mulig den trenger filer fra Windows-CDen. Har du prøvd å sette inn den når du får spørsmål om filer?

Ellers er det umulig å hjelpe uten at du forteller nøyaktig hvilke filer den ber om.

Skrevet

Jeg har ved et par anledninger hatt lignende problemer når jeg har skullet installere Office, og fant ut at en løsning var å først kopiere hele innholdet fra CD-romen over til pcen for så å kjøre installasjonen derfra. Kanskje det kan hjelpe deg også?

Skrevet

Jeg har ved et par anledninger hatt lignende problemer når jeg har skullet installere Office, og fant ut at en løsning var å først kopiere hele innholdet fra CD-romen over til pcen for så å kjøre installasjonen derfra. Kanskje det kan hjelpe deg også?

Kanskje jeg kan gjøre det. Takk.

Skrevet

Det er mulig den trenger filer fra Windows-CDen. Har du prøvd å sette inn den når du får spørsmål om filer?

Ellers er det umulig å hjelpe uten at du forteller nøyaktig hvilke filer den ber om.

Har ikke prøvd å sette inn windows cd`n siden jeg jo kjører office fra cd også og den spør etter mange, mange filer. Den stopper opp, så kommer det en firkant og sier jeg fortsette så beveger det seg litt så kommer en ny firkant.

Det er altså mange filer den leter etter.

Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...