Gå til innhold

Spørsmål vedr. tatovering - Oslo.

Anbefalte innlegg

Gjest Tatovering i sommer.
Skrevet

Hei.

Har tenkt å tatovere meg i sommer og lurer på om noen kan anbefale et sted i Oslo. Vedkommmende må selvfølgelig være godkjent og seriøs og ha holdt på en stund.

Dette er min første tatovering, så jeg trenger anbefalinger.

Takk.

Skrevet

Aner ikke hvor du skal henvende deg. Men tenk grundig gjennom det. Jeg har også hørt at det nå finnes en type blekk som kan fjernes igjen senere. Greit å bruke dersom man skulle angre senere....

Gjest Tatovering
Skrevet

Aner ikke hvor du skal henvende deg. Men tenk grundig gjennom det. Jeg har også hørt at det nå finnes en type blekk som kan fjernes igjen senere. Greit å bruke dersom man skulle angre senere....

Takk for svar. Jeg ser på tatovering som noe endelig, så det er veloverveid ja. Det vil valg av motiv også være.

Skrevet

Takk for svar. Jeg ser på tatovering som noe endelig, så det er veloverveid ja. Det vil valg av motiv også være.

Det er bra. Men selv noen som er veloverveid i dag, kan virke veldig feil om 10 eller 40 år.... Og det er jo ikke noe negativt dersom det er mulig å fjerne det heller:-)

Gjest Tatovering i sommer
Skrevet

Det er bra. Men selv noen som er veloverveid i dag, kan virke veldig feil om 10 eller 40 år.... Og det er jo ikke noe negativt dersom det er mulig å fjerne det heller:-)

Har tenkt på noe lite og nøytralt og uskyldig som holder i mange år. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Tror litt av sjarmen ved tatovering er nettopp at den _er_ endelig. Antar det har noe med løsrivingsprosess å gjøre; at man ved å tatovere seg viser at man kan ta endelige beslutninger selv. Eller noe sånt.

*mobber godmodig*

Skrevet

Tror litt av sjarmen ved tatovering er nettopp at den _er_ endelig. Antar det har noe med løsrivingsprosess å gjøre; at man ved å tatovere seg viser at man kan ta endelige beslutninger selv. Eller noe sånt.

*mobber godmodig*

Joda, og det kan sikkert virke supersmart og gjennomtenkt der og da. Men det stemmer ikke alltid...

Gjest Elextra
Skrevet

Joda, og det kan sikkert virke supersmart og gjennomtenkt der og da. Men det stemmer ikke alltid...

Helt enig, men tror ikke trådstarter er så interessert i å høre på det øret.

Skrevet

Det var derfor jeg forslo å sjekke ut dette med blekk som kunne fjernes igjen.

Fullgod tatovering i dag. Muligheter for å fjerne det i framtiden. Det er jo aldri negativt å ha en retrettmulighet:-)

Skrevet

Jeg er over 35 og har tenkt grundig i gjennom det, har tenkt på det helt fra jeg var 18.

Så jeg hører på det øret, men har vært igjennom alt det der, har tatt en avgjørelse og er forberedt på evt. å måtte ta konsekvensene av det selv også. :-)

Skrevet

Det var derfor jeg forslo å sjekke ut dette med blekk som kunne fjernes igjen.

Fullgod tatovering i dag. Muligheter for å fjerne det i framtiden. Det er jo aldri negativt å ha en retrettmulighet:-)

Jeg er over 35 og har tenkt grundig i gjennom det, har tenkt på det helt fra jeg var 18.

Så jeg hører på det øret, men har vært igjennom alt det der, har tatt en avgjørelse og er forberedt på evt. å måtte ta konsekvensene av det selv også. :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ok. Godt det er gjennomtenkt, i hvertfall :-)

Skrevet

Kjør heller en tur til Drammen; Starlight Tattoo kan anbefales på det varmeste! Be om at Tony skal lage den - han er superflink... ;)

candyqueen_83
Skrevet

Kunstmedpuls.no :o) Der skal jeg ta min om det blir noen.

Gjest Tatovering i sommer
Skrevet

Kjør heller en tur til Drammen; Starlight Tattoo kan anbefales på det varmeste! Be om at Tony skal lage den - han er superflink... ;)

Takk for tipset!

Skrevet

Kunstmedpuls.no :o) Der skal jeg ta min om det blir noen.

Tusen takk for tipset!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...