Gjest Tatovering i sommer. Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Hei. Har tenkt å tatovere meg i sommer og lurer på om noen kan anbefale et sted i Oslo. Vedkommmende må selvfølgelig være godkjent og seriøs og ha holdt på en stund. Dette er min første tatovering, så jeg trenger anbefalinger. Takk. 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Aner ikke hvor du skal henvende deg. Men tenk grundig gjennom det. Jeg har også hørt at det nå finnes en type blekk som kan fjernes igjen senere. Greit å bruke dersom man skulle angre senere.... 0 Siter
Gjest Tatovering Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Aner ikke hvor du skal henvende deg. Men tenk grundig gjennom det. Jeg har også hørt at det nå finnes en type blekk som kan fjernes igjen senere. Greit å bruke dersom man skulle angre senere.... Takk for svar. Jeg ser på tatovering som noe endelig, så det er veloverveid ja. Det vil valg av motiv også være. 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Takk for svar. Jeg ser på tatovering som noe endelig, så det er veloverveid ja. Det vil valg av motiv også være. Det er bra. Men selv noen som er veloverveid i dag, kan virke veldig feil om 10 eller 40 år.... Og det er jo ikke noe negativt dersom det er mulig å fjerne det heller:-) 0 Siter
Gjest Tatovering i sommer Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det er bra. Men selv noen som er veloverveid i dag, kan virke veldig feil om 10 eller 40 år.... Og det er jo ikke noe negativt dersom det er mulig å fjerne det heller:-) Har tenkt på noe lite og nøytralt og uskyldig som holder i mange år. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det er bra. Men selv noen som er veloverveid i dag, kan virke veldig feil om 10 eller 40 år.... Og det er jo ikke noe negativt dersom det er mulig å fjerne det heller:-) Tror litt av sjarmen ved tatovering er nettopp at den _er_ endelig. Antar det har noe med løsrivingsprosess å gjøre; at man ved å tatovere seg viser at man kan ta endelige beslutninger selv. Eller noe sånt. *mobber godmodig* 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Tror litt av sjarmen ved tatovering er nettopp at den _er_ endelig. Antar det har noe med løsrivingsprosess å gjøre; at man ved å tatovere seg viser at man kan ta endelige beslutninger selv. Eller noe sånt. *mobber godmodig* Joda, og det kan sikkert virke supersmart og gjennomtenkt der og da. Men det stemmer ikke alltid... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Joda, og det kan sikkert virke supersmart og gjennomtenkt der og da. Men det stemmer ikke alltid... Helt enig, men tror ikke trådstarter er så interessert i å høre på det øret. 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Helt enig, men tror ikke trådstarter er så interessert i å høre på det øret. Det var derfor jeg forslo å sjekke ut dette med blekk som kunne fjernes igjen. Fullgod tatovering i dag. Muligheter for å fjerne det i framtiden. Det er jo aldri negativt å ha en retrettmulighet:-) 0 Siter
Gjest Tatovering i sommer. Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Helt enig, men tror ikke trådstarter er så interessert i å høre på det øret. Jeg er over 35 og har tenkt grundig i gjennom det, har tenkt på det helt fra jeg var 18. Så jeg hører på det øret, men har vært igjennom alt det der, har tatt en avgjørelse og er forberedt på evt. å måtte ta konsekvensene av det selv også. :-) 0 Siter
Gjest Tatovering i sommer. Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det var derfor jeg forslo å sjekke ut dette med blekk som kunne fjernes igjen. Fullgod tatovering i dag. Muligheter for å fjerne det i framtiden. Det er jo aldri negativt å ha en retrettmulighet:-) Jeg er over 35 og har tenkt grundig i gjennom det, har tenkt på det helt fra jeg var 18. Så jeg hører på det øret, men har vært igjennom alt det der, har tatt en avgjørelse og er forberedt på evt. å måtte ta konsekvensene av det selv også. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jeg er over 35 og har tenkt grundig i gjennom det, har tenkt på det helt fra jeg var 18. Så jeg hører på det øret, men har vært igjennom alt det der, har tatt en avgjørelse og er forberedt på evt. å måtte ta konsekvensene av det selv også. :-) Ok. Godt det er gjennomtenkt, i hvertfall :-) 0 Siter
miia Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Kjør heller en tur til Drammen; Starlight Tattoo kan anbefales på det varmeste! Be om at Tony skal lage den - han er superflink... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Kunstmedpuls.no ) Der skal jeg ta min om det blir noen. 0 Siter
Gjest Tatovering i sommer Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Kjør heller en tur til Drammen; Starlight Tattoo kan anbefales på det varmeste! Be om at Tony skal lage den - han er superflink... Takk for tipset! 0 Siter
Gjest Tatovering i sommer. Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Kunstmedpuls.no ) Der skal jeg ta min om det blir noen. Tusen takk for tipset! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.