Gå til innhold

Ingen skattepenger i dag heller.... åååh.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde virkelig håpet å få det i dag, og skyndet meg å logge på nettbanken, men neida.

Jeg skal reise bort torsdag morgen, og får ikke tilgang til internett på en uke, og heller ikke kontofon. Klarte nemlig å taste feil kode tre ganger i går, så nå må jeg få tilsendt ny kode, og det tar et par tre dager, sa banken.

Jeg klarte også å få tilsendt skattepengene på en konto jeg ikke bruker lenger. Så jeg må få ført de over til min vanlige lønsskonto. Har lagt inn en faktura med forfall på torsdag, og håper inderlig de er der da.

Ellers har jeg knapt penger i helgen.

For jeg husker ikke koden på bankkortet, da jeg ikke har brukt den kontoen på tre år.

Hvorfor jeg ikke sier den opp? Hadde en gang en luftig plan om å spare meg rik på den kontoen.

Nå er jeg irritert.

Gjest mallet
Skrevet

Skatteoppgjøret er ikke før i morgen, så det kommer nok ikke penger på konto før tidligst da :)

Gjest zilja
Skrevet

Skattepengene kommer etter den 25 står det på skatteetaten.

Skrevet

Skatteoppgjøret er ikke før i morgen, så det kommer nok ikke penger på konto før tidligst da :)

Mine kom igår.

Jippi.

Skrevet

Så bra at du egentlig ikke har en eneste annen å være irritert på enn deg selv, da. ;)

Skrevet

Jeg fikk nye kode på minuttet da jeg rotet med nettbank koden. Men da møtte jeg opp i banken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...