Gå til innhold

FU til ære for Geir

Anbefalte innlegg

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Har du fått skattepengene? Når? Hvor mye? Og hva skal du bruke dem til?

;)

Skrevet

Har ikke fått dem, får dem først til høsten, og når har jeg nesten glemt hvor mye det var jeg regnet ut å få tilbake, men var vel ca 4 500.

Gjest Elextra
Skrevet

Har ikke fått dem, og tror ikke det blir noe særlig, om jeg har beregnet skattebetalingen rett.

Får dem ikke før til høsten.

Skrevet

Jeg får dem ikke før i oktober. Jeg vet ikke hva jeg skal bruke dem til. Sette dem på konto, tror jeg.

Skrevet

Har ikke fått dem, får dem først til høsten, og når har jeg nesten glemt hvor mye det var jeg regnet ut å få tilbake, men var vel ca 4 500.

Jeg har fått vite hva jeg får igjen og det er en null mer enn deg, he he.

Skrevet

Fikk i utgangspunktet kr.7500 i rest,som allerede er betalt for måneder siden,for å unngå rente.

Fikk nærmere 10.000 igjen,etter særfradrag var ført på,det var faktisk dobbelt opp av hva jeg hadde regnet med,så yeeeah jeg er glad.

Har ikke noen spes.planer med de,er bare glad for å ha de på kontoen,de kom allerede igår.

Tull og tøys det der med at de skal komme i slutten av uken,de kommer når de kommer.

Mine står iallefall på kontoen,antar dere andres er rett rundt hjørnet da(om dere ikke får rest istedet da he-he)

Gooood sommer.

Gjest prust
Skrevet

Fikk sjokk da jeg leste skatteoppgjøret i går:

100.000 i restskatt :-(((((

Det er heldigvis gjort en feil - inntekten min er satt opp dobbelt - så nå prøver vi å finne ut av hvordan det ble gjort og hvordan det skal rettes opp.....

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Til ære for Geir? Me not skjønne.

Siden jeg har "bodd" herinne de siste dagene, har jeg skjønt at han er over middels interessert i emnet *s*.

Ikke "værre" enn det :)

Skrevet

Har ikke fått dem, og tror ikke det blir noe særlig, om jeg har beregnet skattebetalingen rett.

Får dem ikke før til høsten.

Må også vente til høsten. Om jeg har regnet riktig så har jeg innbetalt nok til å ikke få restskatt....

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Fikk sjokk da jeg leste skatteoppgjøret i går:

100.000 i restskatt :-(((((

Det er heldigvis gjort en feil - inntekten min er satt opp dobbelt - så nå prøver vi å finne ut av hvordan det ble gjort og hvordan det skal rettes opp.....

iiiiiiiiiik!

Jammen godt at det var en feil :D

Gjest prust
Skrevet

iiiiiiiiiik!

Jammen godt at det var en feil :D

Ja - men likevel - grøss for en følelse det var å lese det papiret i går kveld :-((((((

Skrevet

De går rett inn på huslånet, gitt. Bortsett fra det jeg allerede har brukt opp på hemningsløs shopping, da. ;)

Skrevet

Jeg har fått vite hva jeg får igjen og det er en null mer enn deg, he he.

Oi, det var ikke verst! :-)

Skrevet

Siden jeg har "bodd" herinne de siste dagene, har jeg skjønt at han er over middels interessert i emnet *s*.

Ikke "værre" enn det :)

Jeg har visst vært for lite her som ikke har fått med meg det:)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Ja - men likevel - grøss for en følelse det var å lese det papiret i går kveld :-((((((

Vet du.... det kan jeg skjønne. Tror jeg hadde fått et akutt illebefinnende..... :S

Skrevet

''Har du fått skattepengene?''

Nei det har eg ikkje.

''Når?''

Ja, si det du...:-)

''Hvor mye?''

Ca. 11 000.-

''Og hva skal du bruke dem til?''

De skal eg i sin helhet gi til mine kreditorer (siden eg har Gjeldsordning).

Eg antar Telenor, Fokus Bank og Staten har større behov for pengene enn eg har, de kan komme godt med når en av topplederne får sparken og skal ha utbetalt en fallskjerm eller to. *gliser*

Gjest tuttamatilda
Skrevet

''Har du fått skattepengene?''

Nei det har eg ikkje.

''Når?''

Ja, si det du...:-)

''Hvor mye?''

Ca. 11 000.-

''Og hva skal du bruke dem til?''

De skal eg i sin helhet gi til mine kreditorer (siden eg har Gjeldsordning).

Eg antar Telenor, Fokus Bank og Staten har større behov for pengene enn eg har, de kan komme godt med når en av topplederne får sparken og skal ha utbetalt en fallskjerm eller to. *gliser*

Det du mangler i penger tar du igjen i humor, og det er ingen dårlig egenskap :D

Skrevet

Det du mangler i penger tar du igjen i humor, og det er ingen dårlig egenskap :D

Tusen takk for det! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...