Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Har du fått skattepengene? Når? Hvor mye? Og hva skal du bruke dem til? 0 Siter
morsan Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke fått dem, får dem først til høsten, og når har jeg nesten glemt hvor mye det var jeg regnet ut å få tilbake, men var vel ca 4 500. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke fått dem, og tror ikke det blir noe særlig, om jeg har beregnet skattebetalingen rett. Får dem ikke før til høsten. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jeg får dem ikke før i oktober. Jeg vet ikke hva jeg skal bruke dem til. Sette dem på konto, tror jeg. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke fått dem, får dem først til høsten, og når har jeg nesten glemt hvor mye det var jeg regnet ut å få tilbake, men var vel ca 4 500. Jeg har fått vite hva jeg får igjen og det er en null mer enn deg, he he. 0 Siter
lissi67 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke fått dem, får dem først til høsten, og når har jeg nesten glemt hvor mye det var jeg regnet ut å få tilbake, men var vel ca 4 500. Fikk i utgangspunktet kr.7500 i rest,som allerede er betalt for måneder siden,for å unngå rente. Fikk nærmere 10.000 igjen,etter særfradrag var ført på,det var faktisk dobbelt opp av hva jeg hadde regnet med,så yeeeah jeg er glad. Har ikke noen spes.planer med de,er bare glad for å ha de på kontoen,de kom allerede igår. Tull og tøys det der med at de skal komme i slutten av uken,de kommer når de kommer. Mine står iallefall på kontoen,antar dere andres er rett rundt hjørnet da(om dere ikke får rest istedet da he-he) Gooood sommer. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Fikk sjokk da jeg leste skatteoppgjøret i går: 100.000 i restskatt :-((((( Det er heldigvis gjort en feil - inntekten min er satt opp dobbelt - så nå prøver vi å finne ut av hvordan det ble gjort og hvordan det skal rettes opp..... 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Til ære for Geir? Me not skjønne. Siden jeg har "bodd" herinne de siste dagene, har jeg skjønt at han er over middels interessert i emnet *s*. Ikke "værre" enn det 0 Siter
Speak Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Har ikke fått dem, og tror ikke det blir noe særlig, om jeg har beregnet skattebetalingen rett. Får dem ikke før til høsten. Må også vente til høsten. Om jeg har regnet riktig så har jeg innbetalt nok til å ikke få restskatt.... 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Fikk sjokk da jeg leste skatteoppgjøret i går: 100.000 i restskatt :-((((( Det er heldigvis gjort en feil - inntekten min er satt opp dobbelt - så nå prøver vi å finne ut av hvordan det ble gjort og hvordan det skal rettes opp..... iiiiiiiiiik! Jammen godt at det var en feil 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 iiiiiiiiiik! Jammen godt at det var en feil Ja - men likevel - grøss for en følelse det var å lese det papiret i går kveld :-(((((( 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 De går rett inn på huslånet, gitt. Bortsett fra det jeg allerede har brukt opp på hemningsløs shopping, da. 0 Siter
morsan Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Jeg har fått vite hva jeg får igjen og det er en null mer enn deg, he he. Oi, det var ikke verst! :-) 0 Siter
tonie Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Siden jeg har "bodd" herinne de siste dagene, har jeg skjønt at han er over middels interessert i emnet *s*. Ikke "værre" enn det Jeg har visst vært for lite her som ikke har fått med meg det:) 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Ja - men likevel - grøss for en følelse det var å lese det papiret i går kveld :-(((((( Vet du.... det kan jeg skjønne. Tror jeg hadde fått et akutt illebefinnende..... :S 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 ''Har du fått skattepengene?'' Nei det har eg ikkje. ''Når?'' Ja, si det du...:-) ''Hvor mye?'' Ca. 11 000.- ''Og hva skal du bruke dem til?'' De skal eg i sin helhet gi til mine kreditorer (siden eg har Gjeldsordning). Eg antar Telenor, Fokus Bank og Staten har større behov for pengene enn eg har, de kan komme godt med når en av topplederne får sparken og skal ha utbetalt en fallskjerm eller to. *gliser* 0 Siter
Gjest tuttamatilda Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 ''Har du fått skattepengene?'' Nei det har eg ikkje. ''Når?'' Ja, si det du...:-) ''Hvor mye?'' Ca. 11 000.- ''Og hva skal du bruke dem til?'' De skal eg i sin helhet gi til mine kreditorer (siden eg har Gjeldsordning). Eg antar Telenor, Fokus Bank og Staten har større behov for pengene enn eg har, de kan komme godt med når en av topplederne får sparken og skal ha utbetalt en fallskjerm eller to. *gliser* Det du mangler i penger tar du igjen i humor, og det er ingen dårlig egenskap 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Det du mangler i penger tar du igjen i humor, og det er ingen dårlig egenskap Tusen takk for det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.