Gå til innhold

FU til ære for Geir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal betale noen småregninger som ikke har blitt betalt og kjøpe meg en bærbar PC. Resten settes inn på konto. Stipulert får igjen 22 000, men det blir mer enn det (over 30 000). Får ikke før til høsten.

Gjest *dukker også*
Skrevet

Jeg har skrevet innlegget to hakk over ditt, "skattepengene kommer fra 25 og utover!!!", der svarer jeg på fu-spørsmålet ditt

:D

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Jeg har skrevet innlegget to hakk over ditt, "skattepengene kommer fra 25 og utover!!!", der svarer jeg på fu-spørsmålet ditt

:D

Apropos:

Jeg har ikke fått skattepengene.

Ifølge oppgjøret får jeg rett over 20.000 med renter :D :D

De skal dekke manglende inntekt i juni og juli.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg fikk restskatt på 200kr...Og jeg har jo ingen inntekt engang..

Usj...

Gjest Elextra
Skrevet

Usj...

Da er du vel formuende, da. *S*

Gjest *dukker også*
Skrevet

Apropos:

Jeg har ikke fått skattepengene.

Ifølge oppgjøret får jeg rett over 20.000 med renter :D :D

De skal dekke manglende inntekt i juni og juli.

Du har nok ikke fått skattepengene ennå fordi de som sakt blir sendt ut fra 25 og utover ;)

Jeg får igjen rundt ti tror jeg. Festet meg ikke så mye ved summen men tror det er det.

Begynte med ca 3000.- i minus, men så snudde det når jeg fikk satt opp noen fradrag etc.

:)

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Du har nok ikke fått skattepengene ennå fordi de som sakt blir sendt ut fra 25 og utover ;)

Jeg får igjen rundt ti tror jeg. Festet meg ikke så mye ved summen men tror det er det.

Begynte med ca 3000.- i minus, men så snudde det når jeg fikk satt opp noen fradrag etc.

:)

Viktig å følge med ja.

Hadde jeg hatt betalt mere skatt hadde jeg også fått mere tilbake, jeg fikk nemlig alt tilbake :D

Gjest mora2
Skrevet

Da er du vel formuende, da. *S*

Jeg er riiiik! ;0)

Hadde det vært så vel...

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har fått vite hva jeg får igjen og det er en null mer enn deg, he he.

0 først eller sist i tallet?

fei1365380229
Skrevet

Har ikke fått dem ennå, men skal ha igjen ca. 14 000. Skal bruke dem på ferie, da jeg ikke fikk noen feriepenger - de er allerede brukt opp, da jeg har fått dem utbetalt ved en del skifter av jobb i år (3 stk).

Skrevet

Usj...

''Og jeg har jo ingen inntekt engang.. Usj...''

Aha...Da skjønner eg hvorfor kjolene & bikiniene dine består av så lite tekstiler.

Nå når du fikk baksmell må du nok se deg om etter nærmeste nudiststrand. he.he...

Gjest mora2
Skrevet

''Og jeg har jo ingen inntekt engang.. Usj...''

Aha...Da skjønner eg hvorfor kjolene & bikiniene dine består av så lite tekstiler.

Nå når du fikk baksmell må du nok se deg om etter nærmeste nudiststrand. he.he...

*LOL*

Der sier du noe ;0)

Skrevet

Jeg har ikke fått skattepenger, ikke får jeg noen heller. I stedet betalte jeg inn endel kroner på vårparten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...