Gå til innhold

Tankene mine.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg forstår..

Hvis han virkelig har en diagnose, så er det jo bare bra de finner ut av det. Har han ingen diagnose, så må de begynne å finne ut hvorfor han tilsynelatende har problemer i friminuttene på skolen. Selv om han hadde helt "normal" oppførsel før, så kan dette endre seg - avhengig av omgivelsene.

Akkurat nå synes jeg det virker helt absurd at jeg i det hele tatt ba PPT om hjelp i forhold til min datter. Hun er jo så harmonisk og "normal", men slik var det ikke for et år siden. Hos barn skjer det stadige endringer, både i barnet selv og i omgivelsene.

Jeg forstår godt at du er lei i og med at dere har vært gjennom dette før også, men forsøk å se på det som en sjanse til å få hjelp slik at sønnen din får det bedre. Det er helt klart noe som plager ham og det vil selvsagt påvirke også deg :-/

Lykke til :)

Takk for det : )

Ja unger er jo stadig i forandring...

Etter noen år blir man lei av hele hjelpeapparatet,så er det påan igjen....men får prøve å tenke positivt,det er jo for å hjelpe sønnen min.

Gjest togli
Skrevet

Takk for det : )

Ja unger er jo stadig i forandring...

Etter noen år blir man lei av hele hjelpeapparatet,så er det påan igjen....men får prøve å tenke positivt,det er jo for å hjelpe sønnen min.

Ja, det skal ikke være lett å være foreldre :-/

Jeg håper iallefall at du kan få til et godt og fruktbart samarbeid med skole og PPT, så satser jeg på at det ordner seg for sønnen din:)

Gjest D*lilith
Skrevet

Ja, det skal ikke være lett å være foreldre :-/

Jeg håper iallefall at du kan få til et godt og fruktbart samarbeid med skole og PPT, så satser jeg på at det ordner seg for sønnen din:)

Får håpe på det,takk : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...