Gjest *dukker også* Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Bare en opplysning til de som ennå ikke har klart å få dette med seg. Selv så går alt av bonuser, skattepenger, etc - jeg kaller det uventede penger - til regninger/gjeld hos meg. Altså fornuftige ting. Derfor så venter jeg heller aldri på slike penger, de kommer når de kommer, de går ut så godt som med en gang. Skjønner at jeg er i mindretall her 0 Siter
morsan Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 ''Skjønner at jeg er i mindretall her ;)'' Det er ikke alltid mindretallet som er minst synlig;-) 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Kanskje det er det mest alminnelige at pengene går med i "dragsuget". Selvom vi får penger tilbake på skatten så bruker vi ikke de på noe spesielt, de blir satt inn på sparekontoen, og så bruker vi de når vi trenger noen ekstra penger. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.