Gå til innhold

Det var det jeg visste. Synske finnes ikke;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste jo det, men måtte for morro skyld bare prøve etter å ha lett etter proppa til badekaret siden forrige uke.

Proppa til badekaret skulle ligge i området rundt en spiseplass, kjøkkenbordet eller rundt omkring spisestuebordet på stua.

Enten på selve bordet eller i en reol eller en kjøkkenbenk ved kjøkkenbordet.

Selv om damen helgarderte seg, fant jeg ikke proppa til badekaret. Jeg fikk ikke noe mer tro på synske etter dette;o)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• mrxx

2

• Katt-ja

2

• fresja

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ganske uforstående
Skrevet

Så du ringer et slikt såkalt synsk menneske, (ikke begriper jeg hva du skulle med det) og slår fast at det ikke finnes synske.

Jeg tror heller ikke at det er mange av disse som er synske, om noen, men som "forskningsprosjekt" er dette ubegripelig for meg. Hvorfor du i det hele tatt brukte penger på en slik telefon.

Skrevet

Så du ringer et slikt såkalt synsk menneske, (ikke begriper jeg hva du skulle med det) og slår fast at det ikke finnes synske.

Jeg tror heller ikke at det er mange av disse som er synske, om noen, men som "forskningsprosjekt" er dette ubegripelig for meg. Hvorfor du i det hele tatt brukte penger på en slik telefon.

Ganske uforståelig for meg også, men jeg er desperat;-)

Skrevet

Eg har missta troen på synske eg og etter at "Morsan" sa ho var synsk, og at min (kjære) lyseblå Punto Blanco bokser låg mellom trommelen og chassiet i vaskemaskina mi.

Har nemlig nettopp demontert maskina, og fant ingen bokser...

Gjest ganske uforstående
Skrevet

Ganske uforståelig for meg også, men jeg er desperat;-)

Da er det billigere å be til Gud og sikkert like virksomt:o)

Beveg deg overalt hvor du har vært. Let og let og let, mitt beste råd.

Gjest Ekte synske tar ikke imot penger
Skrevet

Det er i alle fall mye humbug der ute, ser jo de annonsene: Synske sara ser alt.

Sannsigerske. Kjent, finner gjenstander....

Det er en grunn til at de selger sine tjenester.

Ei dame jeg vet om på jobb er synsk, hun pleide å finne gjenstander til folk... uten betaling. Men hun følte seg litt utnyttet på slutten, så det ble sjeldnere hun sa ja til å hjelpe folk.

Skrevet

Eg har missta troen på synske eg og etter at "Morsan" sa ho var synsk, og at min (kjære) lyseblå Punto Blanco bokser låg mellom trommelen og chassiet i vaskemaskina mi.

Har nemlig nettopp demontert maskina, og fant ingen bokser...

Geeir, du lyver!

Du sa jo at du hadde kvitta deg med maskina for flere år siden!

Skrevet

Da er det billigere å be til Gud og sikkert like virksomt:o)

Beveg deg overalt hvor du har vært. Let og let og let, mitt beste råd.

He he, vi kjenner ei som tror på det meste og sønnen min sa:

- Herregud, har du blitt like kokko som xxxxx eller?

Litt flaut:-)

Skrevet

Ang. selve problemet - har du sjekket vaskerommet/skittentøy (håndklær f.eks.)?

Gjest mammamiaaa
Skrevet

Har ikke proppa havnet i bosset da? Det skjedde med meg nylig nemlig.

Men til kjøkkenvasken. Jeg skjønte ikke hvor den var blitt av, men så kom jeg på at jeg hadde skrelt poteter i vasken og kanskje ved "ammetåke" kastet korka og, og jo visst... gravde i søpla (urk) og der var den.

Skrevet

Ang. selve problemet - har du sjekket vaskerommet/skittentøy (håndklær f.eks.)?

Jeg har sjekket skittentøykurven og til og med søpla.

Skrevet

Men til kjøkkenvasken. Jeg skjønte ikke hvor den var blitt av, men så kom jeg på at jeg hadde skrelt poteter i vasken og kanskje ved "ammetåke" kastet korka og, og jo visst... gravde i søpla (urk) og der var den.

Jeg har sjekka.

Skrevet

Ja, det var ikke akkurat noen overraskende forslag denne "synske" dama kom med, da;-)

Forslag:

* under badekaret

* mellom veggen og vaskemaskina

*nederst i vaskekurven, under/inni et plagg som har ligget der ut&bort fordi du alltid utsetter vask av det....;-)

Skrevet

Ja, det var ikke akkurat noen overraskende forslag denne "synske" dama kom med, da;-)

Forslag:

* under badekaret

*nederst i vaskekurven, under/inni et plagg som har ligget der ut&bort fordi du alltid utsetter vask av det....;-)

Badekaret er innfliset og den kan ikke kommet seg under der.

Skal sjekke bak vaskemaskina.

Skrevet

Jeg har sjekka.

Sønnen (har du ikke det, tro?) har av en eller annen grunn fiklet med den, tatt den ut av badet og lagt den et helt vilkårlig sted i huset?

(kunne skjedd hjemme hos oss...)

Skrevet

Geeir, du lyver!

Du sa jo at du hadde kvitta deg med maskina for flere år siden!

Det er sant hvert evige ord!

Eg kom på at eg skifta maskin i 1993, og eg mener bestemt eg har sett bokseren etter den tid.

Skrevet

"Proppa" & "Korka" kor i svarte kommer dere i fra da?

Skrevet

Forslag:

* under badekaret

Ikke bak vaskemaskina, men minstemor har noen leker hun pleier å bruke i badekaret. Disse lekene legger jeg i et skap på badet og jeg har i samme slengen som jeg ryddet lekene, tatt med proppa også:-)

Fikk kjeft av sønnen min for at jeg brukte penger på slikt tull;-) Huff, så flaut.

Gjest mammamiaaa
Skrevet

"Proppa" & "Korka" kor i svarte kommer dere i fra da?

Jeg sier både proppa og korka alt ettersom.

Er fra sunnmøre :)

Et uttrykk herfra: Nå ble jeg proppa mett! (dvs stappmett)

Og et annet: Han der er helt korka (dvs skrullete)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...