Gå til innhold

Har du eksperimentert med dop?

Anbefalte innlegg

Gjest experimento?
Skrevet

Hvilken erfaring fikk du? Funka det som du trodde? Ble du skremt? Aldri mer? Hva prøvde du?

Jeg har egentlig alltid vært i mot dop, men en gang under fest hvor jeg var særdeles beruset - og mindre viljestyrke og dømmekraft, ga jeg liksom helt blaffen da jeg ble tilbudt hasj og amfetamin...

Men jeg merket ingen virkning, antakelig fordi jeg var så full fra før?

Men uansett, jeg tenkte bare ok, nå har jeg prøvd det, aldri mer....

Har ikke behov for å teste om jeg får bedre rus neste gang, har liksom aldri hatt behov for å ruse meg.

Nå drikker jeg veldig sjeldent og, kan gå 1-2 år mellom hver gang.

Gjest mora2
Skrevet

Nei, aldri. Men har vært i mijøer med mye dop.

Har sett for mye jævelskap, så det har aldri fristet....

Gjest tuttamatilda
Skrevet

Nei.

Nei, jeg har aldri eksperimentert med dop.

(hvis du med dop mener narkotika)

Gjest det var en gang ja
Skrevet

Da jeg var i 16-17 års alderen røykte jeg hasj en gang da jeg var beruset. Jeg ble så dårlig av denne sammenblandingen at jeg aldri gjorde det mer. Flere av mine venner røykte hasj i hele ungdomstiden, men de fleste skikket seg og sluttet med det da de ble mer voksne heldigvis.

Gjest minnah
Skrevet

Har kun røkt hasj 2-3 ganger. Første gang var 14 år siden, og jeg ante ikke at det var noe annet enn en vanlig rullings jeg fikk i hendene. Og virkningen var alt annet enn behagelig. Var full fra før, og ble helt utafor. Dette var på Roskilde, og førte til at jeg ramlet og famlet rundt, spydde langs gjerdet og kunne ikke finne teltet vårt. Jeg ble smådesperat, skjønte ikke hva som gikk av meg.

I flere dager etterpå slet jeg med en følelse av klump i halsen, også ganske ubehagelig.

Men det verste var at jeg fikk små "klikk" i hodet , vanskelig å forklare, men jeg glemte plutselig hva jeg snakket om. Midt i en setning kunne jeg liksom føle dette klikket, og hjernen ble helt blank. Det var forferdelig skremmende, og heldigvis forsvant det etter 4-5 dager....

Så hvorfor i all verden prøvde jeg igjen senere? Det gikk en del år, men jeg var jo full da, og tok noen drag, men ble bare sløv. Ikke noe behagelig. Ikke noe for meg!

Skrevet

Nei, jeg har aldri prøvd og har heller aldri blitt tilbudt noe.

Skrevet

Jeg har eksperimentert litt. Det var de vanligste greiene, stort sett. Hasj og kokain. Hasj likte jeg ikke i det hele tatt. Ekkel rus. Kokain likte jeg så godt at det skremte meg til å ta en avgjørelse om å aldri bruke det mer. Nå for tida drikker jeg litt øl og vin, og det er det hele.

Gjest LotteErSur
Skrevet

Niks, aldri.

Men jeg har hatt en kjæreste som var i startgropa som narkoman. Når jeg ser hvordan det har gått med han, så er jeg lykkelig over at jeg tråkka opp en annen sti. :)

Gjest mamsemor
Skrevet

Nei aldri, har aldri hatt noe som helst behov for å gjøre det heldigvis.

Klarer meg godt med ei ordentlig fyllekule på øl eller brennvin.

Skrevet

Har aldri prøvd dop. Har blitt tilbudt, men takket nei.

Skrevet

Nei faktisk vært så heldig at jeg aldri har sett noen form for dop heller! Så på det området er jeg helt blåst..gudskjelov. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...