rose23 Skrevet 24. juni 2008 Skrevet 24. juni 2008 Fikk påvist stramme øremuskler og innoversugde trommehinner for en del år siden. Noe som har ført til dotter og knaking i ørene i årevis. Hver gang jeg beveger kjeven el. gjesper, slvelger.. Men nå kommer det også pulsdunkinging i øret hver gang jeg setter på musikk. Verket en del i ørene forrige helg og trodde jeg hadde fått ørebetennelse.... Noen som vet om dette er en ny vedvarende plage eller om det er noe som er forbigående. Nesespray har ikke hjulpet på situasjonen. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. juni 2008 Skrevet 25. juni 2008 Det er ikke ørevoks da? Det kan gi litt ekstra dunking. 0 Siter
rose23 Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Skrevet 27. juni 2008 Det er ikke ørevoks da? Det kan gi litt ekstra dunking. Nei...har en uvane med at jeg ikke kan være i samme rom som Q-tips uten å stikke dem i ørene siden jeg alltid klør i ørene. 0 Siter
mrxx Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Nei...har en uvane med at jeg ikke kan være i samme rom som Q-tips uten å stikke dem i ørene siden jeg alltid klør i ørene. Du kan ha masse ørevoks for det, du klarer ikke å rense opp alt med Q-tips. Forøvrig skal du IKKE stikke noe inn i ørene. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 27. juni 2008 Skrevet 27. juni 2008 Hva med å prøve øreskylling? fåes på apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.