Gå til innhold

Donasjon til org. i bryllupsgave, hva gjør jeg??

Anbefalte innlegg

Gjest lost på dette området gitt!
Skrevet

Ei venninne og kjæresten som skal gifte seg på lørdag ønsker ikke gaver til seg selv i bryllupet. De vil at vi gjestene donerer et beløp til Redd Barna istedet.

Greit for meg, men hvordan løser jeg dette rent praktisk?

Har fått kontonr å føre over til, men skal jeg skrive en hilsen eller "i anledning bryllupet til xx og xx + dato" i beskjedboksen på giroen??? Skal betale over nettbank, og bare gi et kort i selve bryllupet.

Er det noen som har synspunkter på dette, noen som har gjort det selv, eller noen som kan fortelle meg om jeg gjør det helt feil???

Hjelp :-))

Gjest mandolina
Skrevet

Overfør pengene til organisasjonen og skriv i hvilken forbindelse det er, og deretter skriver du ut en kvittering på beløpet og legger inn i bryllupskortet.

Man kan kjøpe slike pengekort, og i stedet for penger legger du kvitteringen inn i kortet.

Hilsen

Gjest ikke så lost lenger!!
Skrevet

Overfør pengene til organisasjonen og skriv i hvilken forbindelse det er, og deretter skriver du ut en kvittering på beløpet og legger inn i bryllupskortet.

Man kan kjøpe slike pengekort, og i stedet for penger legger du kvitteringen inn i kortet.

Hilsen

Tusen hjertelig takk!!

Er jo så enkelt når man får oppskrift fra andre på åssen man kan gjøre det :-))

Gjest mora2
Skrevet

Kan ikke hjelpe deg, men ville bare si at det var en flott ting å gjøre :0)

Skrevet

Kontakt Redd Barna, de har helt sikkert kort eller noe du kan bruke som gave som viser hva du har gitt. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...